Myydään 3 pyörää

Tyttöjen/naisten maastopyörä
Miesten maastopyörä
Miesten herrasmiesretkipyörä

40€/kpl ja mä oon tyytyväinen, noista pitäis konversiot saada tehtyä.
Taino, tuosta herrasmiehestä en tiedä. Pyörät eivät ole atm. minulla joten en hirveästi tiedät kunnosta, eli myydään sellaisina.

Ensi vkolla madollisesti voisin pk-seudulla tuoda pyörän ovellesi saakka, olen sen verta mukava kauppamies.

Jos joku ottaa kaikki 3 kerralla huostaansa, niin eiköhän siitä joku alennus vielä keksitä!

ps. jos 40€ on mielestäsi liikaa, niin joku savolainen saa yrittää tingata.

No johan on.

AI ETTÄ PITI IHAN KOMMENTOIDA VAIKKA EI OLLUTKAAN MINKÄÄNLAISTA ASIAA.

**TTU MITÄ ROMUJA.

SITÄ VAAN TULLAAN TOISTEN MYYNTI-ILMOITUSTA TORPEEDOIMAAN.
ON KYLLÄ PASKA VOORUMI KUN AINA TULEE JOTAIN HENKISESTI JÄLKEENJÄÄNEITÄ TURHAN PÄIVÄISIÄ PÄTIJÖITÄ KERTOMAAN MIKÄ ON OIKEA HINTA JA MIKÄ ON TÄN PÄIVÄN KURSSI.

:smiley:

SIIS ONHAN TOI KOLMAS PYÖRÄ (HA HA) IHAN OK JA NELJÄNKYMPIN ARVOINEN, SIITÄ JOLLEKIN VAIKKA TALVIPYÖRÄ, MUT ONHAN NOI KAKS EKAA NYT IHAN METALLIROMUA.

zen

NO SAAHAN SITÄ TINGATA.
SAATANAN BESSERWISSERIT!!

Sori mut CAPS LOCK DAY meni jo.

No antakaa vaikka 10€/pyörä, ihan sama.
Tahdon vain eroon niistä.

No no… eipä pidä olla ihan liian liipaisinkaheli. (öhh… olen paraskin sanomaan… )

En itse kuitenkaan tulkinnut tuota bastin kommenttia mitenkään äkkipäätä aivan erityisen negatiiviseksi. Ainakin herrasmiespyörästä tuo 40 euroa on vielä ihan kohtuullinen summa. Oma arvonsa on tuolla tuomisellakin. Jos tuo olisi 61 senttiä korkea, niin ottaisin tuon tuolla hinnalla kuin mansikan.

Hinta on aina neuvottelukysymys, ja se pitää kestää, jos siitä ollaan toista mieltä. Henkilökohtaisia loukkauksia ei tietenkään tarvitse kuunnella tai lukea, se onkin aivan eri asia. Tässä ovat nyt kuitenkin kyseessä asiat, eivätkä ihmisten persoonat.

Foorumi on ihan oikeasti hyvä ja oikea. Täältä löytyvät ne pyörien rakentelijat.

Tuure
-.-

Ja siin ois viistodroppiaihioita :smiley:

Tais mennä vaa arvokkaimmat

Toi punanen mixte ois ollu aika hyvä aihio monelle ma luulen.

hoolie - 15:34, 5.11.2009 » Toi punanen mixte ois ollu aika hyvä aihio monelle ma luulen.
Kyl, olisin ainaki ite halajanu, mut en viittiny lähtee huutelee ku oli liikaa pyörii :D
Tukkis - 15:35, 5.11.2009 » Tais mennä vaa arvokkaimmat http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118160568
PROFIT!