Muualla myynnissä

Teemu Selänteen kivekset on ollu siinä satulan päällä.

asb - 9:02, 19.2.2014 » Teemu Selänteen kivekset on ollu siinä satulan päällä.
Tolla hinnalla ne pitäs sisältyä kauppaan.
asb - 9:02, 19.2.2014 » Teemu Selänteen kivekset on ollu siinä satulan päällä.
Mulla on ollut tossa takapihan kuusen alla jotain 5 vuotta sohva jolla Kimi Räikkönen on istunut. On ollut tarkoitus nylkee se ja tehä semmosia Helvetin nopeita satulan päällisiä, mut en oo saanu aikaseksi.

Voin ostaa sitä nahkaa, mun pitäis päälystää yks kashimax. Onko varmasti sit nopeeta kans?

Odie - 9:54, 19.2.2014 » Onko varmasti sit nopeeta kans?
No tota, ei se mihkään oo tosta liikkunu, että en osaa sanoo.

Hyvää settiä viimeset kolme sivua …hyvä että kahvit ei tullu nenästä taas! Thanks fellas.

http://www.velobia.fi/tuotteet.html?id=1%2F94

300€ Gara velobialta. 51cm. Aika kiva hinta.

^ja koossa 55 näyttäis olevan 239€… se ei oo paha!

Jos koot natsaa ja on valmis hyväksymään jotkin kampiyhteensopivuuden ongelmat ja ihan helvetin rumat dropit…
Halpapalpa!
edit:51 sisältää haarukan, 55 ei

Etuhaarukka mukana?

Jos joku ostaa, niin mie voin myydä keulan. Halpina, 30 rake, ruotoputkee, kaikkee. Buy.

Halpaa ku näkkileipä:D

http://www.pedalroom.com/f/c447f4ad8c_1.jpg

jerkku - 21:32, 19.2.2014 » Halpaa ku näkkileipä:D mauttomanhintainenratas.jpg
Ja sitten vielä tämä: [i]"This auction is for the CHAINRING ONLY the cog is NOT included!"[/i]

LOL

Erik - 13:00, 19.2.2014 » Jos joku ostaa, niin mie voin myydä keulan. Halpina, 30 rake, ruotoputkee, kaikkee. Buy.
No mä tarttisin Halpinan.

sama düüdi mm. anodisoittanut simpan zenirieskan stainless-piispaansa:

#leveleil

^Kompaktilla olis kyllä yks ihanimpia ikinä.

Toi o skidin makuun tietty siks ku siin on tribaalii!

Kas meikän teräsprojekti tulee näyttää pitkälti tuolta väri ja hiilikuitumaailmoiltaan. Aika jees!

varmistukseksi: tuo on minusta ns. aivan pitkin vittuja koko pyörä.

e. on sillä muutakin kampetta tyrkyllä, kuten mavicin iio, with custom black reflective stickers:

Jotenki hauskan näkönen ku näyttääpi vähän että koko kiekko/kiekot ois yhtä kumia. ^^^^