Muualla myynnissä

ne on kato muotia nykyään, kun ne kaikki on fixie/sinkula-aihioita.
toi on hämärä: Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
googlellakaan ei löytynyt oikein mitään tietoa ao. ajopelistä.

Jos olisin vähän pitempi, olisin jo ostanut [b]tämän[/b].

Toki tossa on tuubit mutta silti. Bella Italia!

Jopas sattuikin, että just avasin ensimmäisen siiderin ja heti on tämmöiset artikkelit tarjolla. Tuohan taitais olla mulle passeli…

^^Aijai! bella bici da corsa su pista. :-p

huuto.netis gitane-runko

Ostakaa tai vihjailkaa jollekkin jota kiinnostaisi…

Ruottista irtois nyt Steamroller -runkoa aika kohtuullisella hinnalla, 265€

http://riemun.huuto.net/auctionimages/1/12/c0ac3c11dc2bdc06ca9b77d654737-medium.jpg

Kuka lähtee mukaan kimppaostokseen?

kivat piirakkalautaset ainakin… taitaa olla itselle vähän pieniä, mut vois kai noita yhden ottaa projektiks jollekin kaverille. Randomm oli näköjään kuvia kyselly.

Randomm oli näköjään kuvia kyselly.
Joo, multa saa kuvia jos kiinnostaa. Itselle kaikki liian pieniä niin jätän väliin...

Beware epästandardit osat! Mutta jos joku poistaa noita, niin mä olisin halukas ostamaan välistä mahdollisesti turhaksi jäävän ohjainlaakerin. Suattaapi olla, että menis suoraan tuohon neidin neukkuun.

http://keltainenporssi.fi/ilmoitus/15971221

Melkein meinaan ostaa tuon ens kesän ratapyörään, mut en ehkä sittenkään :S

Googletin ja ekassa mestassa uutena $695, joten ei toi ihan ryöstö hinta ole. On se komia jos sama kun alla (hiilikuitu).

…kuva ei lataudu? linkki

Mun mielestä aika edukaskin, jos on hyvässä kunnossa… ku yleisesti noihin taalahintoihin saa laittaa esim. kolmanneksen lisää ja sit muuttaa $-merkin €:ksi…

toi on tosiaan itse asiassa jopa lähes halpa jos katsoo ebayn sulkeutuneita kauppoja. ja kun joskus kysyin (kyllä…) niin cycle centerin mukaan noiden listahinta on niillä ollut alunperin lähemmäs tonnin kun niitä on jollekin tilattu niiden kautta, siis euroja.

Poistaako ton joku, samuli-1? 10 päivää palkkikseen…

Pyörähuollon seinällä oli joku kolmipuolainen kapine, tosin maantiekasetille. Siitä niin, jollekin shimmisinkulaan.

Miglos, mun puolesta ainaki vapaata riistaa… jos ite sen oisin halunnu, ni en ois kyllä linkkiäkään laittanu.

Kysymys kuuluukin, ehtikö joku jo!

en kestä tätä jännitystä: kuka sen nyt oikein ottaa? pitääkö mun, häh?

Jussi, sähän voit tinkiä sen kahteensataankahdeksaankymppiin.