Muualla myynnissä

Jos ois loivempi keulakulma ja penkki ylempänä niin ostaisin

Anteeksi väärästä tiedosta, ja kiitos tarkistuksesta. Tuolla oli jotain isompia pussilakanoita, joiden kanssa mittojen vertailu tuotti virhepäätelmän!

Oikein chillin näköinen Kona Hahanna, Espoo 200e

Oma ilmotus Saracenista. Pending: 176-186cm oman elämänsä nautiskelija™️.Hinta ja paketin sisältö neuvoteltavissa

1 Like

45e hki

53cm rata-principia

Pääsy Principia-klubiin priceless. Kaikkeen muuhun on @Master_Card

5 Likes

Pitkään ollu yks toinen Principia ns. liipasimella mut silti odottelen jotain muuta. Näyttävät kyllä ihanan vaatimattomilta.

Näyttää miclo bikesin ilmolta. Kolmesti oon kyseisen myyjän kanssa asioinu, ja parhaillaan paketti venaamassa noutopisteessä. Skarppi myyjä, suosittelen. Ei mulla muuta.

Tolppajumi 26" On One “slot dropout” Inbredi Jyväskylässä 50 eugeeniuksella.

kunno erikoisuutena ITA keskiökierteet. mun veikkaus ois että noilla on 100kpl jotain vanhaa harjotuskilpurinrunkoa varastossa, joihin sit kolvataan cantitapit ja laitetaa pulveri kun tilaus kilahtaa sisää. pelkkä yks koko saatavilla myös

1 Like

vetäisköhän vanhat harjoituskilpurit 45mm 700c rengasta

mut mikä on tää quill spacer stack:

jotkut perus rossinit ainaki muistaakseni ottaa 38-40 millistä. Voi toi runko toki olla joku hybridiajan tekelekin.

Joskus ku eBayssa oli myynnissä joku 100kpl maalamattomia rossin runkoja jostain kuolinpesästä nii siksi tuli tämmöne teoria mieleen.

1 Like

Tarakkaasi koristamaan

Alfine 39t 170mm kampisarjoja 65€/kpl, musta ja hopea

All is fine with Alfine

1 Like

Rivendell Atlantis, 62 cm, 5000 €. Osat aika lailla sitä mitä tän tyyppisessä pyörässä kuuluukin, mutta vaihtaisin ite Deore-takavaihteensuistajan RD-M310 Altus:iin.

1 Like

Number of gears: 10 to 15 gears

Repesin tälle :smiley: Ei se niin justiinsa ole.

Mutta siis

Price new was 9500.00 Euro.

Aika. Vitun. Sairasta.
Kaikki mun pyörät yhteensä ei edes maksa tota. Uutena.
Kuka edes kuvittelee et toi on ok hinta POLKUPYÖRÄSTÄ.

2 Likes

Tätä olin tulossa :cowboy_hat_face: