Muualla myynnissä

Ei ollu tarkoitus loukata ketään, huomasin vain että mun vahvuus on pyörien keräily ja kunnostus ja sit sen että olen näköjään huono myymään ja pyytämään hintoja :slight_smile: . Täytyy tästä lähin vaan pyytää parempia hintoja kun opiskelija olen ja rahaa ei mitenkään liikaa ole :).

1 Like

Ei se että pyytää 700e tarkoita, että toi jälleenluukuttaja sen sillä hinnalla saisi myytyä. Nihkeetä mut minkäs teet. Suolaamassahan voi aina käydä myös

Minä ainakin oon loukkaantu mutta en sun takia vaan ton näädän takia. Kuten nalle tuossa jo sanoiki, minäkin kannustan lämpimästi käväisemään pienellä suolausretkellä fillaritorilla. Olishan se potentiaalisten ostajien hyvä tietää että tinkivaraa saattaa olla enemmän kuin vähemmän.

5 Likes

Konsta oot kyllä tätä nykyä kitkerä jo niin moneen suuntaan, et mä en yhtään ihmettele, jos ei aina jokaiselle oo selvää, et mikä on sarkasmia ja mikä aitoa kärttyisyyttä :stuck_out_tongue:

3 Likes

Mielestäni tulkinta-avain on helppo. Kaikki typeryys vituttaa mua ja idioottimaisuus ja pahuus myöskin. Helppoa!

2 Likes

:otter:

Eipä niin, mut kun ostaja tinkaa 700->450 niin tulee hyvä mieli ja se on 150€ välistävetoa luukuttajan taskuun.

Joskus myynti hommissa nostetaan hintoja, laitetaan myytävä vaikka 550€ myyntiin ja pari samantapaista +700€ hinnalla myyntiin, silloin se 550€ on halpa, vaikka oikea hinta olisi se 400€

Yleisen luukutusteorian vastine Overtonin ikkunalle.

1 Like

Sanosin että tuossa keississä Konsta tuo iloisen lupsakka avatar tuottaa hämmennystä tiukassa kirjoittelussa. Koiruli-Konstalla toimi paremmin.

1 Like

Ne oli hyviä aikoja ne

2 Likes

Miks vitus ois tarjolla hyvä Vitus sillon ku ei oo tarvetta :confused:

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Vitus_Dee_29__maastosinkula__186cm_kuskilla_ollut__84472450.htm?ca=11&w=1

//Edit: Sitten ois kaeppaedreamiakin Pösön muodossa tarjolla Nokialla viiteen kybään. Satulatolppa vähän epäilyttävän näkönen…

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Peugeot_84471958.htm?ca=11&w=1

Vantaan vahinkotavarakeskuksessa savuvahinkokamaa. Hinnat eurosta ylöspäin.

Hyvä bongaus yllä!

Nyt menee kyllä osastoon shameless Luukku-Ukot,
Tää oli viel viime viikolla 80€ toisella myyjällä
https://www.tori.fi/vi/84508246.htm

Aika kova hintapyynti. Mua vähän ihmetyttää tää jäätävä antipatia luukuttajia kohtaan. Miksi ei saisi ostaa halvalla ja myydä kalliilla jos tuote menee kaupaksi? Onko se jotenkin tältä kulttuurilta pois vai mikä tässä mättää?

2 Likes

Nonnii, ne jotka täällä käy valittamassa kun ei osaa lukea mun kulloisiakin leveleitä.

Mitäpäs käyttäjänimimerkki majavan postauksesta sanotte! Life imitates art vai mitenkäs.

3 Likes

no siis kyllähän herra T maksaa yrittäjänä varmaan asiaankuuluvat veromarkat joita itse ainakin nostelen parhaani mukaan talteen jos sellaisia on tarjolla

tai siis toivon, että maksaa

koska ei vittu kytät

1 Like

No laajemmin yhteiskunnallisesti asiaa tarkastellessa siksi, että tämmönen toiminta on liiketoimintaa, josta pitäs maksaa verot ym. shits. Soisin, että tarpeettomien harrastevälineiden myyminen nähtäs enemmän “eipä tullut se kokeilu maksamaan mitään/maksoi itselleni vähän” -pohjalta kuin “kyttään hyviä diilejä käytettyjen myyntipalstoilta voiton toivossa” -mielessä. Talous pois mun kiertotaloudesta!

(Varaumana se, että jos joku nyt esim. peruspäivärahaista toimeentuloaan tällaisella puuhalla leventää, niin en näe siinä mitään väärä. Mutta hemmetti keskiluokkaisia tuloja nauttiva palkansaaja kynyttämässä kaljarahoja halpoja foorumidiilejä/alennustuotteita luukuttamalla, siinä on kyllä jotain likaista.)

1 Like

mistä sä toisaalta tiedät kuka on peruspäivärahalla

(oispa peruspäivärahalla)

Mistä tulikin mieleeni että halusin tässä taannoin ostaa yhen 10 euron lastenkirjan torista justiin yhdeltä yksityshenkilöltä. Ilmossa luki kumminki että postitus 8e.
Sanoin että kiitos ostaisin mutta toi on niin ohut että maksaisin mielelläni vain kirjeen hinnan kun se kirjekuoreen mahtuu. Tyyppi vastas (ihan ystävällisesti) että tämä ei mitenkään käy koska hänellä on volyymista johtuen kiinteä 8 euron postitushinnoittelu.
Sitten vasta katoin niin ei saatana sillä oli yli 2000 ilmotusta torissa!