Mustalaisrouva - Gitane Track?

Kaunis on pyörä ja varmaan pääsee viilettämään keveästi. Inhottava kyllä varmaan ajaa, jos koko ajan hirvittää. Eikös tämä pitänyt olla vain velokäyttöön?

Khyl! Klassisen tyylikästä, mikä tanko tossa on?

Olen itse kohta kasaamassa aika samanlaisia kiekkoja (Gipiemme pista + DT Comp + Nisi pista, 32H, 3x). Mut sulla oli siis jopa revolutionit (mut toisaalta 36 reikää)? Eli käyttökokemukset kiinnostaa, tuntuvatko löysiltä, olivatko vaikeita kasata prikkoineen jne. Ja pelottaako vielä ajaminen noitten kanssa?

Ei niistä kiekoista vielä osaa sanoo mitään oikeaa arviota. Kunhan kävin parin kilsan koeajolla ja takaraivossa kummitteli ajatus siitä, että mitä jos… Uskoisin että ne kestää ihan hyvin. Ei tuntunut notkumista siis. Ja tosiaan Velolle noi on suunniteltu ja oikeita katuajoja varten mulla on tohon toiset kiekot.

Tanko on Nitto B125, eli se vähän maltillisemmalla dropilla oleva Nitton teräsratatanko.

Kasaus prikkojenkin kanssa oli jopa helpompaa, kuin vaikka Deep V: kasaus, kun ei tarvinnut ujuttaa sitä nippeliä syvälle kehään. Mutta koska nuo ovat todella “pehmoiset” kehät, niin rihtaaminen otti kyllä oman aikansa. Oman lisämausteensa tähänkin hommaan toi tietty ne revot, kun ovat hieman kiertyvää sorttia.

Gripit ovat nämä, mutta tummemman siniset. Näkyvät olevan loppu TFG:stä.

Klassisen hieno ja sopivan eleetön ratakulkine tämäkin, ja geon puolesta ainakin mahtuu kurviin. Jengi vetää kyllä nätillä whipillä alkavalla sesongilla - koko maassa…

Kiekot kummittelisivat omassa katuajossa ja omalla painolla vähän enemmänkin, mutta velolla noilla tosiaan vetelee varmasti ihan mielikseen. Ainoa miinus hipstah-puodista (<- sijainti vieläpä Lontoon Sohossa) poistetuista gripeistä :wink:

Miltäs tuntu ajaa noilla kiekoilla? Omat Pista Specialet vielä killuvat seinällä, en oo raskinut kasata, kesäksi sitten :slight_smile:

Tosi hieno, tuo ei pahemmin vikaan voi mennä!

hieno etukiekko.
tekee mieli itekin kokeilla tota kuviota.
onko ristiin menevät 2 ristiin pituiset?

^ Taitaa olla, esim. täältä lisäinfoa, tsekkaa “32h Hybrid Crow’s Foot”:
http://spokeanwheel.110mb.com/lacingcf.htm

^juuri näin on.

jes, kunhan vaan on taas massii uusiin kiekkoihin.