Mun kultsit...

Kaverikuvassa mun herkut.

Tehtaan papereista (oonkohan mä toitottanut tätä riittävän monta kertaa=)vuoden -82 olympic royale nissestä laitetaan kesäksi maantiepyörä. Ohjainlaakeri on sillä jollain leimalla leimattu hatta swan. Kehiksi todennäköisesti ma2:set, jotka pyörii nurkissa(en myy sori=). Navoista en vielä tiedä. Stongaksi 3ttt Giuliano? Varmaan on pakko hankkia brooksin nahkaiset tankoteipit. Jakkara on hollantilainen vanha iskemätön nahkasatula Primus(jos primuksesta pallivalmistajana on jotain tietoa, kertokaahan toki). Muut osat lienevät ajan henkeen sopivaa japsinaabelia? Katsotaan, katsotaan. Kammiksi ehkä haluisin kuitenkin kompaktit. Saa nähdä.

Rossin olisi tarkoitus laittaa vinpan päälle time trial kuntoon ja sitten miettiä, mitä uittua kukaan sellaisella tekee. Koskapa vaakaputkessa on gamagoolon tarrat, niin osauskollisena koitetaan pysyä. Tosin etukehäksi on cxp33 jo hankittuna. Vielä kun jaksais ton Rossinin vuosimallin selvittää. Siitä on muuten ollut aika vaikea saada mitn tietoa, joten vinkit otetaan avosylin vastaan.

Oho, sori iso kuva.

Olympic Royale on hieno, itse en aikaisemmin oikein ymmärtänyt Nishikien päälle (silloin 80-luvulla kun aloin katselemaan pyöriä “sillä silmällä” niin Nishikiä ja Rossinia myytiin jokaisessa Kesportissa ja se ylitarjonta söi niiden himoittavuuden mun silmissä melko pitkäksi aikaa) mutta keväällä takaisinvaihteellistin duunikaverin Olympic Royalen ja ai että oli hieno runko ja varsinkin ne komponentit… suntour superbe, sugino aer mighty, arayan kehät ja sitä rataa.

etenkin Aero Gran Compe-jarrut on todella sirot ja tyylikkäät.

Mulla on käytössä samanlainen Nishiki sinkulana mut ilman teippejä pystyputkessa. Onkohan mulla vain vähän eri vuosimalli, koska muuten teipit tuntuu olevan jonkun lakkapinnan alla joten tuskin kukaan siitä on saanut niitä irtikään. Tuo “Olympic Royal”-tekstikin näyttäisi olevan ehkä asteen kevyemmällä fontilla, mutta muuten on sama väritys ja ulkonäkö.

Suntour superbea löytyy vähän omasta takaa, ja tohtorilla on jotain. Sääli, että nyt on pari kolme projektia tärkeysjärjestyksessä ennen kumpaakaan näistä. Mut oikeastaan se on jees, että on pari tollasta “ikuisuusprojektia” jossa ei tartte tehdä mitn kompromisseja.