Mjuusic...

Lokakuu,

Voitko laittaa tähän alle jotain kunnon garakea itsellesi sopivana ajankohtana:

Tän hetken lemppari ja kunnon nimi säveltäjällä.

whitingin jorcci näyttää saaneen kerrankin kunnolla väkeä völjyyn. feat. kunnon kavalkadi tsygiä, muita kulkineita & occasional temppuiluja.

1 Like

nää uudet Kaelan Miklat toimii

1 Like

1 Like

meikä otti päivällä tehoste annoksen kehariin liittyviä asioita ja olin ihan unohtanu kuinka hyvälle tuulelle tuun tästä biisistä.

2 Likes

Tää on kyllä helvetin kova lätty. Piti tarkistaa ja kyllähän nuo kaikki tän levyn biisit on niin timanttia että.

no joo kyä

(kreikka)

Ei varmaan kaikkien mieliratkaisu, mutta mä olen 2-3 viime vuoden aikana edennyt tosi paljon suoratoistopalveluiden algoritmien avulla. Kaikki alkoi siitä että tajusin rajata kuunteluni paljon ankarammin eli kuuntelin Spotifystä vain housea alalajeineen (ja löysin Nicolas Jaarin, HAAin ym.) ja obskuurimpaa kraut-henkistä jumitusta (Goat, Sinkane) En siis kuuntele Spotifyn kautta dubia tai reggaeta tai punkkia. Ne hoituvat mun omien levyjen ja muiden kanavien kautta. Mä tavallaan jätin Spotifyn louhimaan mulle parin genren timantteja. Aika hiton hyvin on edennyt eli viikon suosituksista löytyy nyt aina paljon hyvää, eikä homma leviä useiden genrejen buffetpöydäksi. On tääkin sellaista tykitystä että kyllähän jokainen arjessaan ymmärtää jne. Islanti :heart:

Visuaalisesti vahvan sisällön varoitus, but here goes:

Islanti kyl kova.

täs vihaista kroatiaa:

hätkähdytti oikein, ei tämmöseen tasoon usein törmää.

Tää sample muuten kertoo siitä, miten saatana ajetaan pois Maa-planeetalta ulkoavaruuteen etsimään joku toinen rotu, jota houkutella pahuuksiin.

I’m gonna put on a iron shirt, and chase Satan out of earth
I’m gonna put on a iron shirt, and chase the devil out of earth
I’m gonna send him to outta space, to find another race
I’m gonna send him to outta space, to find another race

Terkuin Prodigy-fani vuodesta 1994.

4 Likes

Amigo The Devil kolisee tänää iha täysii

1 Like

never grow old

2 Likes

Kelit viilenee.

(nueva canción)