Mixtet: arvostus, speksaus ja puinti

^tyylikäs. ehkä unicrown-keulan voisi korvata flättikruunuisella.

jarrulle paikka näemmä ylhäällä jarrusillassa:

^Parantamisen varaa vielä on. Ainakin takapään “välihaarukan” silta saisi mielestäni kulkea istuinputken poikki.

hienompia pyöriä ku mitä miehet polkee, mut hienoo et miehet tekee tommosia pyöriä naisilleen <3

Tota niin, mixtehän on unisexmalli.

olkoonkin mutta useammin sen näkee naisen ohjastamana.

e: hy-ä colossi.

kyllä mun kopteria dissattiin tällä foorumilla ku yritin myydä ja voin kertoa että likka kulki sen kyydissä todella tyylillä ja helposti…

Voiskohan tän langan laajentaa step through runkoihin? Niille ei taida olla omaakaan.
Tästä yksi sekoittamaan ja vielä vaihteilla. Apua!

Crusty - 12:59, 18.3.2013 » Tota niin, mixtehän on unisexmalli.
Minä en ihan tuota allekirjoita. Mixtet on makeita pyöriä kyllä. Silti ne on enemmän ja vähemmän tarkoitettu naiselle. Mut toisaalta, jos se on sopivan kokoinen?

pakko myöntää en tiennyt tota. mut ohan noita lähes aina kaupattu naisille.

Gonz muuten mainitsi jossain haastikses tai videossa mixtejen olevan hänen lempipyöriään. En kyllä kykene muistamaan missä.

Kaupattiin housujakin joskus vain miehille.

intän edelleen et ei noita Step-through runkoja edelleenkään kaupata unisex runkoina, vaikka ne vois aivan hyvin niitä olla.

bullhorn - 21:02, 18.3.2013 » intän edelleen et ei noita Step-through runkoja edelleenkään kaupata unisex runkoina, vaikka ne vois aivan hyvin niitä olla.
Lumikko - 20:47, 18.3.2013 » Kaupattiin housujakin joskus vain miehille.
Jossai langas dumattiin step through rungot fleksauksen takia, mixtet kai on fiksummin rakennettu ja ne näyttää myös kivemmalta.

totta tämä.

Hyvä “pojat”

manuelkala - 21:25, 18.3.2013 » Jossai langas dumattiin step through rungot fleksauksen takia, mixtet kai on fiksummin rakennettu
Itse epäilen kyllä mixtejen rakenteellista erinomaisuutta verrattuna tavalliseen läpiastuttavaan. Ainakin kaksi ohutta putkea häviää jäykkyydessä yhdelle paksulle, jos puhutaan perinteisimmästä mixte-mallista.

Thornilta löytyy tällainen läpiastuttava:

http://www.sjscycles.co.uk/images/products/large/27978K420ST52.jpg

https://dl.dropbox.com/u/33080121/Fotky%20bicykel/Kuva2158.jpg

Saattais olla myynnis, 165cm setupissa

^^Tuossa on otettava huomioon että ne kaksi ohutta putkea etääntyy toisistaan kun lähestytään takahaarukkaa. Ts. ne on satulaputken kohdalla jo aika leveällä. Tällä on varmasti merkitystä kiertojäykkyyteen.

Pidän ihan naurettavana jaottelua “miesten” ja “naisten” pyöriin. So old school. Eikös sellaisella fillarilla pidä ajaa mikä tuntuu itselle hyvältä? Itse olen ajanut mixteillä lähinnä niiden koon takia, mutta postista on tulossa suljettu runko, joka on kooltaan noita omia mixtejä pienempi.

Oman empiirisen, mutta hyvin rajoittuneen, kokemuksen perusteella mixtet on kyl huomattavasti jäykempiä ohjata kuin läpikäveltävät. Siinä mielessä oikein mukavia retkiajeluun. En ole suljetturunkoisella vielä niin paljoa ajellut, että voisin sellaisten ajo-ominaisuuksiin vertailla.

Eikö step-through -fillareille voi tehdä omaa lankaa jos niistä haluaa keskustella?

Itseähän korpeaa syvästi Mixte- ja StepThrough -fillareiden “varustelu” häksöttimillä ja köksöttimillä, koska ovat “tarpeellisia”.