Mitkä gummit Langsteriin?

Kysytäämpä vinkkiä kun palstalla on varmaan muitakin nykyisiä tai entisiä Langsterin omistajia.
Itsellä on spessussa alla vielä nuo vakiona tulevat slicksit, mutta jo nyt mietityttää mitkä laittaisi seuraavaksi alle, jonkunlaista kuviota saisi olla.

Minkälaisia gummeja muut ovat tuon kanssa käyttäneet ja minkä kokoisia voi ylipäätään käyttää?

Ajatko maastossa / lumessa vai miksi kuvion kaipuu?

Työmatka ajossa, osan matkaa voisi suorittaa metsän keskellä kulkevaa hiekkatietä pitkin ja mahdollisesti tulee ajettua jatkossa myös talvisissa olosuhteissa.

Mutta voisi sitä tietysti slicksejäkin ajatella, mitkäköhän olisi hyvät ja kestävät?

Yksivaihteen virallinen valinta on Vittoria Randonneur 28mm.

tnts - 6:45, 20.4.2009 » Yksivaihteen virallinen valinta on Vittoria Randonneur 28mm.
Eikä syyttä. Ajoin koko talven noilla Turun sepeleissä sen enempää miettimättä, eikä yhtään flättiä ole tullut - ei edes mitään viiltoja tms. Lisäksi niissä oli myös yllättävän hyvä pito jopa liukkaillakin. Tosin nyt huomaa, kun maa on paljas, että kyllähän noikin skidaillessa kuluu aika vauhdilla. Mutta niinhän ne kaikki (kai).

Mitään hurjaa syklokross nappulakumia on turha kuvitella saavansa langsterin keulassa pyörimään, mutta tuo edellämainittu 28mm randonneuri mahtuu hyvin, kun sen leveys on oikeasti lähempänä 24mm. Tietysti riskillä siihen vois mennä vielä se pykälää isompi rando jos sen kokomitoitus pitää yhtä hyvin paikkaansa.

Löytyyköhän mistään pääkaupunkiseudulta noita 28 mm. randonneureja vai meneekö nettitilaukseksi?

Tuo on kyllä tiedostettu ettei mitään hirmu monsteri renkaita alle saa. Eiköhän seuraavat gummit sitten näiden suositusten jälkeen ole juuri randonneurit.
Nyt vain vahtimaan nettikauppoja jos tulis hyviä tarjouksia kyseisistä renkaista.

tnts - 11:02, 20.4.2009 » Yksivaihteen virallinen valinta on Vittoria Randonneur 28mm.
Yksivaihde-oppositio, tässä tapauksessa kai Konkeli ja minä, antaa äänensä Contin 4seasonille. Erittäin pitävät, pistosuojatut ja muutenkin mainiot! Paitsi tuohan on tullut sanottua jo liian moneen kertaan..

Mulla voisi olla vähän käytetyt contin 4seasonit kaupan. Jäi talviajelut vähän vähiin niillä ja uudessa fiksissä on uudet kumit alla.

Ilkka - 16:20, 20.4.2009 »
tnts - 11:02, 20.4.2009 » Yksivaihteen virallinen valinta on Vittoria Randonneur 28mm.
Yksivaihde-oppositio, tässä tapauksessa kai Konkeli ja minä, antaa äänensä Contin 4seasonille. Erittäin pitävät, pistosuojatut ja muutenkin mainiot! Paitsi tuohan on tullut sanottua jo liian moneen kertaan..
On noita rääddonneureja kans kehuttu aika monesti...

Tuhto, mitä leveyttä sun contit edustaa? Ja mitä hintaluokkaa?

Halvimmat Randonneurit irtoaa tällä hetkellä vissiin Parkerilta. Tai ehkä Wigglestä, en jaksa googlaa enempää.

Parkerin verkkokaupan hienoutta edustaa taas se, et juuri tuota Jussin linkkaamaa heijastavalla nauhalla olevaa kumia ei ole ihan heti tulossakaan, mutta varastosta löytyi ainakin mulle pari täysmustaa, vaikkakaan niitä ei edes listata saitilla.