Miten vanhaan Nishiki maantiepyörään ahead tyyppinen stemmi?

Niin miten sais edullisimmin ja helpoiten?

Hankit tällaisen adapterin (+sen uuden stemmin):

http://www.probikekit.com/_img_200x256/A9126.jpg

Mikä se Joopen nettiputiikin osoite oli? Siellä niitä myydään.

bikeshop.fi

Itsehän en putiikkia omista, mutta
Bikeshop.fi

mulla olis pari tommosta stemmiadapteria ylimäärästä. halvemmalla lähtee, uusia ovat. PM:llä tavoittaa.

^onks 1" > 1"?

kyllä mä näkisin, että on. tapauskohtasesti sitten pitää arvioida onks tarpeeks > että on kuinka suuren vaivan arvosta.

vaihtoehtojahan toki tommosen adapterin lisäks on vaihtaa ohjauslaakeria ja haarukkaa myöten koko keula, jolla pääsis sit myös jäykkyyden puolesta etumaisemiin.

temmi_hoo - 7:57, 6.11.2009 » kyllä mä näkisin, että on. tapauskohtasesti sitten pitää arvioida onks tarpeeks > että on kuinka suuren vaivan arvosta. vaihtoehtojahan toki tommosen adapterin lisäks on vaihtaa ohjauslaakeria ja haarukkaa myöten koko keula, jolla pääsis sit myös jäykkyyden puolesta etumaisemiin.
Kallista mutta totta.

Otetaan vastaan linkkejä ei-niin-kalliisiin tuumaisiin A-head keuloihin, mieluiten hiilikuituisiin.

randomm - 9:13, 6.11.2009 » Otetaan vastaan linkkejä ei-niin-kalliisiin tuumaisiin A-head keuloihin, mieluiten hiilikuituisiin.
Cycle Centerin keula-laatikossa oli vielä vähän aikaa sitten yksi tuollainen, aero-mallinen ja muistaakseni à 20€, mutta TODELLA LYHYELLÄ ruotoputkella...

Tohtorilta 65rahalla.