Miten alkoikaan tekemään mieli Snickersiä? - yv.net ja mainokset

Saataisko taas niitä snickersejä kans?

Babylon → let’s go!!

Kyllä sanon minä.

minusta alennusmyynneistä ja alennuskoodeista muistuttava banneri on mainio ajatus

moniko tilaa sörssistä

Hep!

Npertj - 15:23, 13.3.2014 » moniko tilaa sörssistä
moni tai en tiiä. tomppaa voi saada halvalla tästä paikasta v.2014

Kipport.

tnts - 14:58, 13.3.2014 » jos ois tuommoinen CRC-alennuskoodi ja banneri foorumin etusivulla tuoreiden postausten ja kategorioiden välillä, niin oisko ok? taas kyselivät ja nyt ehdotin, et kokeillaan vaan. Sit vaan sama Evansille, Wiggleen jne, niin speksaus halpenee ja synttäreillä on avoin baari?
kuulostaa helvetin paljon paremmalta kuin uitella jotain tamponeja tentussa.

kas ennustin taas kaiken tuolla toisaalla edes lukematta näitä

¡viva la revolución! ok

Vaki velovuoro mainosrahoilla ja olutta happeningeihin, kyllä!

yks banneri ja esim. -15% koodi ois ok mut banneritilkkutäkki meh

valitse se kuka tekee parhaan tarjouksen, noi kaikki isot kaupat on yhtä ok.

Kannatan. Just alennuskoodit on hyviä ynnä muut tarjoukset. Mut sit toisaalta, jos tarjous on saatavilla muutenkin (eli joku geneerinen 10 %), niin mitä sitten hyödytään:

  • Foorumi voi saada rahaa
  • Joku voi saada muistutuksen ostosta.

No, en mie kyllä keksi mitään syytä sillekään, miksei noita geneerisiäkin juttuja vois mainostaa. Mainostamisesta saadaan kuitenkin sama mitä ennenkin + foorumille vähän rahhaa.

ihan sama, oon 99,5% turtunut nettimainoksiin.

Valitsen aina Snickersin, jos olen ostamassa suklaapatukkaa.

asb - 19:53, 13.3.2014 » Valitsen aina Snickersin, jos olen ostamassa suklaapatukkaa.
jäbä kyl sopis snickers-mainokseen kuin nyrkki esim. äässiin

^:D

ununu - 16:56, 13.3.2014 » kas ennustin taas kaiken tuolla [toisaalla](https://www.yksivaihde.net/old/19750/398834) edes lukematta näitä
Tuosta se tulikin mieleen, et kysynpäs muidenkin mielipidettä. Mut joo saas nähdä, et minkälaista ne tarjois.
ununu - 19:54, 13.3.2014 »
asb - 19:53, 13.3.2014 » Valitsen aina Snickersin, jos olen ostamassa suklaapatukkaa.
jäbä kyl sopis snickers-mainokseen kuin nyrkki esim. äässiin
Siks mä ton hikitopukan polkasin, ku en haluu haista TEILTÄ!

Paljon tuki, mycket sypport, Vielen kipport, tageero badan oo. Mietin just yks päivä tätä kaunista, minimalistista sivua katsellessani, että kyllä tohon mainos menisi ja tekisi ihan hyvää.

Kunhan se ei oo sellainen “koske ja pyyhkäise niin avaan tuhat ikkunaa ja vien sinut Siwa-helvettiin ostamaan piimää ja partateriä” -vittupaska.