Miten alkoikaan tekemään mieli Snickersiä? - yv.net ja mainokset

?

Mulla on päkhinäallergia. En kestä tätä painetta.

Karalahti on näemmä feidattu superkuulista NUTCASE-tiimistä kokkelisekoilujen jälkeen. Eihän tollasta feimiä pelkillä pähkinöillä kestä…

Eiks se potkittu siitä “tiimistä” heti, kun näitä huumesekoilulööppejä alkoi olla iltapäivälehdissä?

http://www.snickersworkwear.com/Snickers/img/sys/firstPage/firstPage_08_ToolVest_.jpg

Vai tää? http://www.nutcase.fi/play.php?id=cd9cab89acabb3cefa86c59c296cbbde

Huhuh, melkosen juustonen toi snickers-banneri. Kerätään mieluummin kolehti serverimaksuja varten.

mä en tiedä kumpi on oudompaa… frendin kuva tuolla nutcase-bannerissa, vai se että se näyttää siinä ihan tank girlin booga-kengurulta.

nqoybpx+

anttig - 13:46, 3.2.2009 » Huhuh, melkosen juustonen toi snickers-banneri. Kerätään mieluummin kolehti serverimaksuja varten.
paypal donation nappi johonki? :P

Ei perkele. Tuolla on joku banneri! Flashblockki laittoi sen piiloon…

Mun mielestä noi mainokset voi ihan hyvin olla. Jos sillä vältetään kolehdin kerääminen ylläpitokustannuksiin ja ehkä jopa hankitaan parempia palkintoja lälläreihin ja enemmän juotavaa saunailtaan…

Jos snikkerssi tahtoo maksaa siitä että niiden patukka vilkkuu tuolla sivun ylälaidassa, niin mikäpä siinä. Ei tälläisen sivun ylläpito varmaan ilmaista kuitenkaan ole? Ja kuten asb tuossa jo mainitsi niin eihän noita mainoksia ole pakko katsoa jos ei halua!

Ei haittaa. Snickers on pahaa, Tupla on parempaa.

En ees huomannu. Jos joku tolla jotain tienaa niin ei se oo multa pois. Täysi kannatus moiselle.

Chae-chu - 17:45, 3.2.2009 » Ei haittaa. Snickers on pahaa, Tupla on parempaa.
1+

paitsi että itse asiassa diggaan molemmista patukoista. saadaanko me ens pikkujouluihin maistiaisia?

Snickerssi on hjuva mut tuo mainos kyllä jumittaa sen verran pahasti matolaatikkoa että Adblock +:lle tuli tekemistä.

Ihmettelin pitkään tätä ketjua jo päivällä. Nyt hokasin. Vasta nyt. Eli ei toi häiritsevältä todellakaan tunnu.

No ei toi kyllä häiritse, hyvä vaan jos siitä saadaan fybrkkaa.

Kysymys: pitääkö täällä keskustelualueellakin ton yksivaihde.net bannerin klikkauksen viedä sinne Snickersiin? Näin nimittäin nyt tapahtuu.

EDIT: eiku mitämitä, jos sitä kattois pidempään niin sieltähän tulee joku hanska ja paljastaa sen snixun bannerin sieltä alta, sorry…

mmmmm, snickers…

Toi banneri on kyllä harvinaisen hyvin tehty. Tosin se lopuksi esiin jäävä bannerikuva voisi vihjata jotenkin, että se vie jonnekin muualle, kuin yksvaihe-etusivulle.

asb - 7:47, 4.2.2009 » Toi banneri on kyllä harvinaisen hyvin tehty. Tosin se lopuksi esiin jäävä bannerikuva voisi vihjata jotenkin, että se vie jonnekin muualle, kuin yksvaihe-etusivulle.
niin... aiemminhan se ei vienyt minnekään.