Mistä näitä osia saa?

negaatio - 14:15, 22.10.2012 » aattelin tehä kaverin kunnallisvaalityötä ainakin pinnakortin verran.
Yhden hengen kunnallisvaaliällärit järjestetään niin että viikonloppuaamuna tsekataan oikotieltä asuntonäytöt ja käydään luukuttamassa esitteet rapun ollessa auki. Vaatii nerollista ennakkosuunnittelua että ehtii, mutta että ei myöskään joudu seisoskelemaan. Lisäpisteitä sattumalta auki olevien rappujen bongaamisesta esim. muuttoautoja havainnoimalla.

Mistä pk-seudulla parktoolin hcw-4 tai muu vastaava pin spanner/tappiavain tai mikälie onkaan? Suoraan hyllystä tahtoisin noukkia, ei tilauksia tms…

^^^ ite oon kuumotellu tuolta kamaa. mutta kun ei ostoskoria niin ei uskalla :frowning:

Bruuttus - 17:03, 22.10.2012 » ite oon [b]kuumotellu[/b] tuolta kamaa.
Siis ahdistelit miten ja ketä? Täh?

Velocityn kehiä kyselisin kumiluodista…

^
niin ja siis jos ei ite uskalla tilata suoraan blb:stä niin kumiluodin kautta sekin onnistuu. turussa kai bergrenn vois tarjota samaa palvelua korjatkaa turkulaiset, jos olen väärässä.

Ainakin napaa saa blb:ltä suoraan halvemmalla kuin kumiluodin hyllystä.

kimppaa helsinkiin?

Jos joku lähtee hoitaa, niin oon mukana.

Helsingistä 60mm prestalla varustettuja sisureita 700x35c gummeksille?

bikeshop.fi:stä saa, toimitus niin nopea että luulis olevan Helsingissä. Itse en ole stadista noita löytänyt mistään.

Khaiser - 14:26, 22.10.2012 » Tietääkö kukaan, mistä sais hommattua iiseiten parin mustia Velocity A23 kehiä 32 reikäsenä ja jarrupinnalla? Tokyofixedistä ainakin näyttää loppuneen.
http://www.justridingalong.com/wheel-parts/rims/a23-tubeless-ready.html

^^ Juu, eipä noita kauheesti muuallakaan näy, mietin vaan kun oon Helsinkiin menossa josko jostain ois saanu poimittua. Täytynee tilailla.

Kuituinen levyjarrukeula tuumaisella ruotoputkella? Wound Up:it on turhan tyyriitä ja Ebayta on jo kytätty riittämiin.

jake2.0 - 12:02, 25.10.2012 » Kuituinen levyjarrukeula tuumaisella ruotoputkella? Wound Up:it on turhan tyyriitä ja Ebayta on jo kytätty riittämiin.
esim. [täältä](http://carboncycles.cc/?s=0&t=2&c=82&)
Bruuttus - 14:55, 14.10.2012 » BLBn double bridge toe clipsei, polkimia ja remmejä.
Self quote. Vieläkin tarvisi tietää tämä.

^^Kiitti. Noita oon kans silmäilly ebayssa mutta taitaa olla mulle vähän turhan järeitä.

en tiiä kuuluuko tää tänne, mut mistä löytäis vanhaan 630 kiekkoon nappula tai nastarenkaita?

blb asiaan semmone, että kumiluodissa oli eioota napojen suhteen, eli kiinnostuneita blb kimppaan?

Crusty - 20:47, 25.10.2012 » blb asiaan semmone, että kumiluodissa oli eioota napojen suhteen, eli kiinnostuneita blb kimppaan?
Kysyitkö Berggreniltä jo? Ostin ite sieltä just mustat kingit ja sillon jäi ainakin kirkkaat viel hyllyyn...

Oli kumiluodissakin noita muttei 36 reikäisenä, pitää kysästä.