Mistä näitä osia saa?

Siis tarvitaan kierteellisen keulan quilliin shimi.

Jos osa ei ole ns lähistöllä niin paree hankkia sopiva stemmi suoraan ilman välikilkkeitä hos kerta ostoksille joutuu.

Mulla niitä on muutami kappaleita. Shimiä ei mut mää oon Kokkolassa.

1 Like

Vaikka shimmittömyys ei kokkolalaisuudesta johtuvaa

4 Likes

Kyllähän se tiedetään että Kokkolassa tehdään kunnolla eikä (s)himmailla!

Tarve toistaiseksi ratkaistu! Löysin puolisem vuotta sitten sattumalta “bullmoose”-tyyppisen stemmi-tanko -yhdistelmän ja halusin sen ehdottomasti vanhaan maastopyörään jota oon rakentamassa :grin:

Jätetään kuitenkin jälkipolville tieto, että moisen shimmin voi ostaa noin 15-20 e hintaan osana geneeristä quill-ahead-adapteria joita saa niistä pitkän linjan pyöräliikkeistä joissa tällaista utility-kampetta tavataan myydä. Omani hain fillarikellarista taannoin.

Mulla on tommonen jossain, se on kulkeutunut mulle tasan ja tarkkaan H-O:n mainitsemalla tavalla. Saat sen jos se on nykyisessä osoitteessa ja jostain syystä löydän sen.

e. Ei kyllä mitään dataa seinämän vahvuuksista, mutta näyttää kuvan tuotteelta

e2. Ja tosiaan jos tämä tarve on mennyttä, niin seuraava tarvitseva voi hihkaista

Tässä kohtaa kannustaisin varmistelemaan vielä, että kyseinen yhdistelmä on juurikin 22.2 mm putkella, eikä esimerkiksi 21.1 mm, eli .833"

Mistä Nitto M18, Rene Herse UD-1 tai vastaava? Kaikki randotarakat out of stock tai sit en osaa google. Yritin tilata Ukrainasta Hyacinth.cc mutta ei mennyt omenamaksu läpi :upside_down_face:

Alex’s Cycle? NITTO M18 Front Carrier

Euroopasta haluaisin ostaa.

Tää on paras quill stem adapteri, tulee kaikki tarvittavat shimmit messiin PRO Adapter for Ahead Stems - bike-components

1 Like

Tämä tekee shimmailun täysin ymmärrettäväksi ja oikeaksi tieksi

Tämäkin kävi mielessä. Ostin tommosen kilkkeen raahelaisesta pyöräliikkeestä ja voi pojat riemua ja yllätystä, kun olikin mitä sattuu se quillin paksuus.

Raahelaisuudellakaan ei ole paljon merkitystä reimun ja yllätyksen kanssa. Milloinkaan.

1 Like

On mulla sellainenkin! :sweat_smile: Tehty Nopsaan jossa halkaistu ruotoputki ja kiristin sen ympärillä kiilasysteemin sijaan. Tuo toinen mitä nyt shimmailen on parhaan arvaukseni mukaan Tunturista peräisin

Ja @Instj osanotto tämän johdosta, pitkään toimineista liikkeistä voi kyllä löytyä kaikkea upeaa. Viimeisen kerran kun kävin Kokkolassa Ylikorven liikkeessä, taisin nähdä vielä laatikollisen flexstemmejä. Minnehän päätyivät

Hei vilkase mun myyntitopi, saattais olla just tommonen shimmi roikkumassa!

1 Like

Mistä sub 500e runkosetti nykyisen ysäri työmatkajyrän tilalle. Sais olla jotain Surlyn Disc Truckerin ja State Bicycle 4130 all roadin tasoa. Eli 135 levee perä ja paljon kiinnikkeitä erilaisille telineille. Kokonaisuudesta tulisi semmonen, että uskaltaa jättää parkkiin melkeen mihin tahansa.

No ei mee alle viidensadan ja riittääköhän kiinnikkeiden määrä mutta yks vaihtoehto

1 Like

jos oot tarpeeks äijä ajaa keltasella step-throughlla

4 Likes

Toion oikeesti paljon pyörää rahalla. Vaimolle spexasin oranssin pari vuotta sitten. Irtokuulia piti vaan vähä herkistellä niin avot. Mehujarrutkin ja kaikkee.

Rivnuteilla puuttuvat kiinnikkeet ja eteen haluamasi Surlyn haarukka.

Miulla on Shimpan br-m6100 satulat, jarruadapterit, mutta ei pultteja joilla saisin nämä kiinni toisiinsa. Paikalliset käytävä läpi kysellen olisko miljoonalaatikoissa tai jtn?