Mistä näitä osia saa?

Pyörien Pyörä myy myös

2 Likes

Xlc:llä on kans vastaava tuote olemassa.

Revelateksi ja Konan ski strapeiksi brändättyjä Voile-hihnoja saa myös esim bikeshop.fistä ja muistakin liikkeistä

Varuste.netistä löytyi sopuhintaan fixplussaa

Pelagollakin on fixplussaa hyllyssä

Ei oo enää ja aso ei tilaa lisää :smiling_face_with_tear:

1 Like

Kayapossa STX takavaihtaja ja siihen pitäisi löytää rissat. Perus 10-hampaiset tilasin, mutta ovat liian ohuet. Jää vaihtajan häkin levyjen väliin puristuksiin, kun alkuperäiset ovat rattaan keskeltä hieman muhkummat.
Jos löytyy vaikka käytettynä joltain, niin yksityisviestiä voi laittaa.

Jos olet hesan vaikutuspiirissä niin Pyöräpajalla on noita.

Valitettavasti en ole.

1 Like

Ite oon ratkassu saman ongelman muutamalla prikalla

Onko olemassa 25,4 → 35mm shimmiä ja mistä sellasen sais?

4,8mm puolelleen, eli aika paljon tarvitaan tavaraa. Ei varmasti auta pilkkoa ohjaustankojakaan.

Ebaysta 25.4 → 31.8 JA 31.8->35 shimmit ja jatkot kuolemanpelkotopikissa ehkä, tai en tiedä onko tossa mitään riskiä, jos vetää ne saumakohdat eri kohtiin esim.

2 Likes

Mulla oli tällanen kombo vo klunker ohjaustangon kanssa ja oli aikamoinen ajaa ku jokaisessa töyssyssä tanko pyörähtää hieman. Ei voi siis suositella ainakaan tollasiin tankoihin jossa on reilummin vipuvartta. Eikä varsinkaan maastoon.

2 Likes

1" kaulaputkella oleva haarukka pitäs saada 1 1/8 34mm emäputkeen. Onko olemassa mitään muuta vaihtoehtoa kuin emäputkeen " Reducer" ja uusi laakeripaketti? ja jos on niin mistähän löytyisi?

Mulla on Battaglinissa 1 1/8 emäputkessa redusoiva laakeri. Ainakin mun mielestä. Tutkinpa tässä paremmin kun pääseen räplyyetäisyydelle.

E: ja siis ilman emäputken holkkia.

Myydäänkö Pearl Izumin kenkiä jossain Helsingin seudulla? Kiinnostais x-alp summit tai joku sentapainen. En löytänyt googlaamalla enkä muista nähneeni.

Ehkä myös Shimpan uus ex7 vois toimia mutta onkohan niitäkään missään.

Ridemorella on yleensä aika hyvin Shimanon kenkiä hyllyssä, mallien uutuudesta en osaa sanoa.

1 Like

Mahtaakohan kukaan tuoda Suomeen enää Pearl Izumia ku Shimano Nordic tais sammuttaa valot sen brändin osalta. Ex7aa löytyy 43, 44 ja 46 Turusta Ajopyörästä ainakin jos joskus satut kulkemaan läntisessä pääkaupungissa.

1 Like

Kipasin heti Ridemoreen, josta löytyi tosta se versio jossa on goretex ja semmonen kaulus nilkassa, vaikutti mainiolta ja sopi jalkaan yllättävän hyvin, mutta eivät tiedä olisiko sitä kalvotonta versiota saatavilla koska(an), nii ei voi muuta ku Ajopyörään tilausta laittaa.