Mistä näitä osia saa?

Itse tulostettava paperirunkoinen tarra? Ainakin ennen oli pitävä liima ja hauraspaperi.

1 Like

Tangonpäävaihtajia kitkalla? 3x7 vintage LX voimansiirtoa tarvis ohjata

Sunrace SLR96 ebaysta esim?

Vähän myöhäinen kommentti, mutta Mulla oli joskus lätkitty tällainen natsitarra Inbredin (rip) yläputkeen pyörän ollessa parkissa Krunikassa. Ei lähtenyt siististi millään, joten liimasin jonkun sateenkaariaiheisen tarran sen päälle.

Näyttää olevan 9speed indeksoitu

Laittaisin esim. Shimanon SL-BS64 tai SL-BS77. Niissä on sekä kitka että indeximoodit.
Mulla taitaa olla oikeanpuolimmainen eli takavipu ylimääräisenä kunhan muistaisin minne olen jemmannut.

1 Like

Voisin ostaa pois jos jemma löytyy

Etuvaihtajalle tarkotettu lienee kitka?

Shimanon kasi ja seiska on samalla indeksoinnilla. Kasissa vaan yks naksu enemmän, joten niitäkin kannattaa kattella jos sattuis löytymään. Microshiftkin on tehny BS-T08:ia, mikä on Shimano 8 yhteensopiva.

Sit on tietty ne Dia Compen ENE:t, jos ei halua etsiskellä jotain obsoliittia, vaan painaa vaan osta heti -nappia.

Microshift tekee tangonpäävaihtajia aika monenlaisille vaihdesysteemeille, suosittelen tsekkaa.

1 Like

internetin mukaa cable pullissa 0,1mm eroa. eli toiminee “ihan ok” mutta ei ole sama eikä vältsii toimi täydellisesti

Ite en oo ainakaan sekoittanu näitä sen jälkeen kun ST-6400 ei toiminu lähellekkään tyydyttävästi RD-M732 kanssa seiskapakalla. Lyhennetyllä kasipakalla taas toimi hyvin.

No juu, onhan siellä Sheldonin mukaan ratasvälissäkin 0,2 mm ero seiskan ja kasin välillä, tuon kaapelivedon 0,1 mm eron lisäksi. Pyörrän siis puheeni!

Koetan etsiä ja valita 559 mm kehää jossa olisi reilusti leveyttä ja 36 reikää (no okei 37 koska venttiili ehheh), Halo SAS löytyi jo mutta mitähän on muita ja missä tällaisia ylipäätään olisi tarjolla?

Tubeless-mahdollisuudet kiinnostaa ja ne on tossa hyvin kehnot, samoin Classic-Cyclen kauppaamissa cruiserivanteissa.

Eiks läskipyörien kehät oo jotain 100mm leveitä nykyään? Riittääkö?

1 Like

Miksi 36 ja onko painolla väliä? Trial-kehäthän olis leveitä ja suht keveitä, mutta niitä ei oikein löydy kuin 28- ja 32-reikäisenä.

Edit: Tää Alexin DX32:sen poikkileikkaus näyttäis ehkä tubeless-yhteensopivalta?

https://bikesale.com/alexdx322636hblack.aspx

Saatavuus 36-reikäisenä sit kysymysmerkki. Painoa on taatusti riittävästi.

1 Like

Eiku ei midis. Vissiin liian kapeita kumminki.

:heavy_check_mark: 26"
:heavy_check_mark: tubeless
:heavy_check_mark: mylly
:heavy_check_mark: ei paina 700-800g
:heavy_check_mark: 36h ja pyynnöstä erikoisempiakin porauskuvioita

36 pinnaa koska kuormapyörä ja sen verran on moottoroidussa navassa reikiä. Kuidun kanssa riittäisi vähempikin, mites ne harakanjalkapuolaukset taas menikään jos jättää osan rei’istä käyttämättä…

30-40 mm kieppeillä eli plussakoon leveys saisi olla, Halo SAS ikään kuin benchmarkina muuten sopivalle mutta…

Light Bicycle houkuttelee käytännön syistä paljon ja olisi varmaankin paras valinta, Kiinasta ostaminen vaan hiertää ihmisoikeuksien takia ja hiilikuitu on ympäristön kannalta kyseenalainen valinta.

Alex DX 32 näyttää itse asiassa aika hyvältä ja tubeless-tarve ei ole ehdoton.

Ryden Andra 40 tuli omaan speksattua, eivät kuitenkaan vissiin tarpeeksi leveät tähän tarpeeseen?

mut kun ei ne oo ku 25mm leveet…