Mistä näitä osia saa?

^^^^Just Riding Alongista mutta hinta on toi 55£ + postit. Itse asiassa kun tilasin Velocityn P35:set tuolta niin blb:n boksissa ne kotiin tulivat.

Olisiko jollain ehdottaa, mistä löytys euroopasta 584(650B)vannetta? Vaatimukset vanteelle olis 36 reikää, alumiini, hopea ja matala profiili. myös kohtu laadukas sais olla.

bullhorn - 23:47, 25.3.2013 » Olisiko jollain ehdottaa, mistä löytys euroopasta 584(650B)vannetta? Vaatimukset vanteelle olis alumiini, hopeaa ja matala profiili.
Siis vannejarruille? [Tästä](http://www.justridingalong.com/pl-23.html), tosin nyt näkyy näyttävän out of stockia.

vannejarruille juuri. noi olis kyllä todella hienot. tosin vähän turhan arvokkaat mun projektiin.

H Plus Son TB 14 36h kiiltävänä. Mistä on joku hankkinut, jos on?

^^Sella Berolinumista 650B Alesat 15€/kpl.

Mistä Paddy Wagoniin asentuva etutarakka?

PekkaHml - 21:24, 26.3.2013 » H Plus Son TB 14 36h kiiltävänä. Mistä on joku hankkinut, jos on?
Singlespeedshop tulee heti ekana mieleen, siellä kehät on mun mielestä suhteellisen normihintaisia ja postit on afair 17e. Hopee on enivei yleisin noista tb14 sävyistä joten veikkaan että aika monessa muussakin paikassa myydään.

Saako HKK Vertexiä EU:n sisältä mistään?

Keirin berlinissä oli mielestäni

Sieltäpä sieltä löytynee mutta track supermarketista tulee aika varmasti halvemmalla.

Mut eikös se ole japanissa?

Nyt kun meni ohi hyvät c recordit “halvalla” niin mistä uudet campagnolo pistat halvimmalla? 180 puntaa näyttäs aika moni paikka.

^ kelpaako nämä?

Äh, sori ei mitään nehän on mustat.

10 euroa puntakauppoja halvemmalla, mikäli 50 hammasta ei oo liikaa ja 170 milli on riittävästi.

Thomas - 14:14, 27.3.2013 » Mistä Paddy Wagoniin asentuva etutarakka?
tuutko mukaan kimppaan? http://www.cnc-bike.de/product_info.php?cPath=711&products_id=1976 on mulla kyllä muutamia takatarakoitakin, joista voi yrittää askarrella jotain. ja sitten on kans se keke.

…kuusiokololinkkuja kivijaloista? yhden hopeaisen tarttisin eteen, eli jos jollain on moinen ylimääräisenä, niin ostan poies…

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miksi ihmiset haluaa kuusiokololinkun ? Onko syynä ulkonäkö vai jokun oikea hyöty, sillä en ole itse huomannut mutterissa mitään vikaa.

-Taina

^Ulkonäkö ja saa paremmin momenttiin.

Kyllä suurin ja kaikkein obvious syy ainakin itselleni on se, ettei kiekkoa saa irti ilman työkalua.