Minkälainen pyörä on kyseessä?

Tervehdys foorumilaiset!

Olen aikeissa hankkia itselleni polkupyörää ja millään muulla ei ole merkitystä kuin, että pyörä kulkee tasaisesti eteenpäin poljettaessa (tai no ehkä jarrujen on myös hyvä toimi jne.). Minkälainen pyörä on tuossa etualalla olevassa kyseessä. linkki kuvaan pyörästä Vaikuttaa ainakin olen hieman vanhempaa malli ja “suht” hyvä kuntoinen. Kiitokset kaikille kirjoittamaan vaivautuville.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :slight_smile: Ei liene mikään harvinaisuus, vaikka vanhempi yksilö onkin. Noita tulee aina silloin tällöin/usein vastaan. Painavahan tuo epäilemättä on (mikä nyt ei ole justiinsa niin tarkkaa), enkä itse jaksaisi enää pulata fauber-keskiön kanssa (vaikka se onkin yksinkertainen ja kestävä sekä helppo huoltaa) ketjulinjaa säätäessä. Eipä tuollainen toisaalta paljoa maksakaan (kuvittelisin).

Epäilemättä tuolla pääsee eteenpäin perusteellisen huollon ja mahdollisesti loppuun ajettujen osien vaihtamisen jälkeen. Ensimmäinen kiinteävälitteiseni oli myöskin Monark, mutta oletettavasti vieläkin vanhempi. Kyllähän sillä tyytyväisenä ajeli, kun ei paremmasta vielä tiennyt.

lisätään nyt sanojakin, eli ei päivityspotentiaalia, eikä hirveesti fiksipotentiaalia (ellet kaipaa haastavaa harjoituskappaletta) eikä toi ees taida oikeesti olla välttämättä 80-lukua vanhempi? noh, on se silti biitsillä siistimpi kuin hybridi… mut ei kannata lähtee niiden kanssa viivalle.

Kiitokset nopeista vastauksista. Ihan perus kaupunkiajoon pyörä tulisi. Siis pääsemiseen paikasta A paikkaan B. Pitää mietiskellä mikä olisi mahdollisesti paras vaihtoehto. Huollollisesti mitään haasteellista vastusta ei olla etsimässä. Nimim. paljon ajanu juurikaan huoltanut :slight_smile: