Milwaukee Bruiser – "Töölön Ämpäri"

joo on tämä myynnissä. tuosta alas ajettuani tuli vielä toinen samanvärinen, mut pitkä Defender pikkuroballa. Piti jäädä antiikkikaupan pihalle fiilistelemään, kun isännät pisti parkkiin. Aijai.

Mut oli kyllä hauska pitkästä aikaa olla tällä liikenteessä. Ei juuri ajoja tule, kun vastaa lopulta niin paljon rolleria, mut omaa enemmän puutteita. Myynnin syy on juuri tämä päällekäisyys, jotta voisi tehdä tilaa nimenomaan 2+ tuumaiselle.

En tiä, ennen ajattelin että lol trickträckit, mutta sitten jotain tapahtui ja nyt ajan koko ajan defwishillä. Hieno pyörä, toivottavasti a) et myy ja tulee kilometrejä b) myyt iloiseen kotiin ja tulee kilometrejä

tuodaas vähän omaa näkökulmaa samoista filoista, tosin kummatkin kokoa pienempinä.

rolleri oli yksinkertaisesti hiton tylsä: pitkä ja maantiemäinen, ja maantiefiloilta oon tottunut odottamaan kepeyttä, joka loisti poissaolollaan. eli kaikenkaikkiaan jäi lähinnä retkipyörämäinen fiilis. bruiseri taas oli todella hauska pyöriteltävä, erityisesti kaupunkiajossa. painoa oli toki tuossakin riittävästi, mutta meininki oli positiivisella tavalla jämäkkä.

varmasti tärkeimmät tekijät tämän suuntaisiin näkemyksiin löytyvät omasta ruumiinrakenteestani (pitkät jalat) ja käyttötarkoituksesta (alle kymppikilsaiset kommuutit & pyörinnät). ajattelin kuitenkin, että ehkäpä muutama positiivinen sana vastaavan rungon omistajalta voisi olla paikallaan…

#jus2letuknow

e. mahdollisesti bruiserista kiinnostuneille vielä tiedoksi: se, että isot renkaat ovat uusinta muotia, ei tarkoita sitä, että ne olisivat (normaaliajossa) tarpeelliset.

En ole punninnut, mut tämä bruiser tuntuu sen verran rolleria painavammalta, et ei jaksa pitää arkiajossa. Toisaalta mulla on tuossa 30/14 välit nyt, joten ajoradalla puskeminen on aika kovaa pyörittämistä Rollerin 39/17 rinnalla. Tuota rollerilla ajamisen tylsyyttä en kyllä oikein tajua. Tai siis itse en odota pyöriltäni mitään yllätyksiä tien päällä. Voisikin vähän tarkemmin vertailla noiden ajoasentoja kyllä, niin saisi tulkittua paremmin omia asetuksia. Mut nyt milwaukeessa istuu taakse nojaillen kyllä tosi pystyssä, kun taas Rollerilla syöksyy eteenpäin suoran tangon myötä.

e: isoja renkaita en normiajoon kaipaa, joten tilaa voisi tehdä harrastuspyörälle.

kid_scientifik - 0:00, 27.1.2013 » rolleri oli yksinkertaisesti hiton tylsä: pitkä ja maantiemäinen, ja moisilta filoilta oon tottunut odottamaan kepeyttä, joka loisti poissaolollaan. eli kaikenkaikkiaan jäi lähinnä retkipyörämäinen fiilis.
Pitänee ostaa rolleri seuraavaksi, mun mielestä noi kuulostaa just hyvän pyörän ominaisuuksilta. Kiikkerät ja epämukavat pyörät eio kauheen kivoja.

on-topik: tällanen tirk tarkki käyny monesti mielessä, näyttäähän tääki aivan vidun siistiltä ja sellaselta lepposalta ajettavalta. Rengastila on plussaa näin talvisin, kesällähän se on sit toinen juttu.

Punnitsin tänään ja tulos oli 10,8 kg

Hetkinen. Montas pyörää sulla olikaan?

Mitä tarkoitat sanalla pyörä?

tnts - 20:47, 24.2.2013 » Mitä tarkoitat sanalla pyörä?
Luulis jo että säilytystilan määräkin tulee vastaan, mutta kait ne kattoon mahtuu. Hatunnosto.

^eihän tossa ollu vasta kuin monivaihteettomat.

ämpärin paino muuten yllätti, siis alakanttiin.

Joo samoin yllätti. Arvelin sen olevan selkeästi rolleria painavampi.

Ja joo punnitsin vain asunnossa säilytettävät pyörät. Sit ois vielä ullakko ja piha ja vierassijoitukset.

Jäähyväispooloissa

Vähän haikein mielin tästä luopuu, mut käyttö on vaan liian vähäistä. Sit vaan miettimään, et mikä lähtis seuraavaksi.