"Milloin tästä foorumista tuli näin kiva?"

Smurf - 10:30, 21.12.2012 » Hei, ei kaikkeen ole pakko kirjoittaa mitään. SORMET POIS NÄPPIKSELTÄ!
ET SÄ MUA MÄÄRÄÄ ET SÄ OO MUN ÄITI
pieni merenneito - 10:34, 21.12.2012 »
Smurf - 10:30, 21.12.2012 » Hei, ei kaikkeen ole pakko kirjoittaa mitään. SORMET POIS NÄPPIKSELTÄ!
ET SÄ MUA MÄÄRÄÄ ET SÄ OO MUN ÄITI
MUTSIS OLI!

…eiku, fittan hävisin!

on tääl kuitenkin enempi pyöräily aiheita ku punk aiheita PIFillä

paulos - 11:02, 21.12.2012 » on tääl kuitenkin enempi pyöräily aiheita ku punk aiheita PIFillä
http://i.imgur.com/PA0FT.gif
tnts - 0:39, 21.12.2012 » Mikä on tämä newfag? En oo moista termiä ennen kuullut.
=uusihomo, kypsä ilmaisu henkilölle, jonka internet-cv ja foorumiuskottavuus on vielä lapsen kengissä. Myös FNG käy.
Monarkki - 11:22, 21.12.2012 »
tnts - 0:39, 21.12.2012 » Mikä on tämä newfag? En oo moista termiä ennen kuullut.
=uusihomo, kypsä ilmaisu henkilölle, jonka internet-cv ja foorumiuskottavuus on vielä lapsen kengissä. Myös FNG käy.
Voi jumalauta, mä lähden nyt takas sfnettiin, siellä sentää on allekirjoituksetkin oikeanlaiset ja ei liikaa rivimääriä.
pieni merenneito - 10:34, 21.12.2012 »

mutta jos oot todella sitä mieltä, että haluat tän olevan yhteisö, sun kannattaa miettiä miksi ihmiset haluaa perustaa hiihtotopsuja boardille jonka kirjoittajat, tai ainakin niiden näkemykset, kokemukset ja ymmärrys ovat jossain määrin entuudestaan tuttuja :slight_smile:

Aamen!
kyttyra - 9:19, 21.12.2012 » ^olisko aihetta tehdä äänestys niistä langoista, jotka ansaitsevat jäädä? Ainakin yksvaihde twitterin soisin jäävän...
Twitterin ongelma on, että laiskat ja ajattelemattomat postaavat sinne kysymyksiä pyöränositen ominaisuuksista ja toiminnasta, vaikka niille löytyisi tai kuuluisi löytyä omat topsunsa kullekin. Mut jos kaikki tajuais tämmöiset jutut, niin foorumi voisi olla jopa liiankin järjestelmällinen ja fiksu ja sitä myöten tylsä.

käytyjen keskustelujen ja väärässä olevien keskustelijoiden poistamiselle en ole itse ikinä lämmennyt. Parempi puhua asiat parempaan suuntaan ja pärjäillä epätäydellisyyksien kanssa.

itsehän olen aloittanut mm. jalkapallotopsun ja tuskin merkkari seurakuntineenkaan osaa perustella sen liittyvän mitenkään pyörähommiin. :slight_smile:

vanttera - 12:30, 20.12.2012 » Jengi luukuttaa liian vähän kiinnostavaa tavaraa, puhuu kelloista ja hiihdosta ja kasauttaa pyörät osineen liikkeessä.
Tuli vaan tuosta hiihto-topicista mieleen, kun sen ekan kerran taas tänä talvena näin etusivulla, että onko jumalauta pakko tännekin tunkea tota junttipaskaa.

=D

http://www.bikeguide.org/forums/

Tuol on tosi kiva tuo lounge-osio.

Jos foorumitilaa ja kaikkee cyberii riittää hulluna, niin tollanen kokonaan oma osio ois kowa. Kuten aiheen vierestä, mutta K.O osion topicit vois vaikka pitää sillätavoin piilossa, ettei ne näy tuossa etusivun tuoreimmissa topikeissa. Ois magee postailla kaikkee paskaa rauhassa!!!

punkinfinland.net ?

No siis ei sellasta paskaa. Oon mä siellä, mutta kokoajan vaan jengi haluais nähä mun kulsen nii ei jaksa. Ois kiva postailla vaikka kamerajuttuja, ompelukonejuttuja, rattorijuttuja etc

Edit. Mutta toisaalta onhan pyöräfoorumi pyöräfooruminakin ihan jees. Vähä sama kuin, että ei siihen vispiin tarvi laittaa ergotangoa ja gahtasataa pullotelinettä ja marmelaadikoria ja vaihderupsutinta!!

+Täällä jutut kuitenkin jollaintapaa pysyy lavassa ihan tosissaan. Ja jos olisi vielä oma piilotettu osio oftopikointiin, niin ehkis pyöräjutut pysyis sopivan skarppina ja levottomana kanskin!

jeeb. Onneks pääsee ihan kohta pois internetistä

asb - 12:55, 21.12.2012 »
vanttera - 12:30, 20.12.2012 » Jengi luukuttaa liian vähän kiinnostavaa tavaraa, puhuu kelloista ja hiihdosta ja kasauttaa pyörät osineen liikkeessä.
Tuli vaan tuosta hiihto-topicista mieleen, kun sen ekan kerran taas tänä talvena näin etusivulla, että onko jumalauta pakko tännekin tunkea tota junttipaskaa.
Ei mua hiihto mitenkään erityisesti ärsytä. Eikä oikeastaan autot, kellot, futis tai mikään mukaan, hyvä se on että foorumilla on elämää. Mut jotenkin kaipailis etenkin näin talvisaikaan yleisesti vaan lisää sisältöä palstalle. Ihan mitä vaan, toki, mut talvella ois just aikaa speksailla ja väsäillä ja pohtia ja projektoida.
pocky - 11:48, 21.12.2012 »
Monarkki - 11:22, 21.12.2012 »
tnts - 0:39, 21.12.2012 » Mikä on tämä newfag? En oo moista termiä ennen kuullut.
=uusihomo, kypsä ilmaisu henkilölle, jonka internet-cv ja foorumiuskottavuus on vielä lapsen kengissä. Myös FNG käy.
Voi jumalauta, mä lähden nyt takas sfnettiin, siellä sentää on allekirjoituksetkin oikeanlaiset ja ei liikaa rivimääriä.
Nyt meni ohi ja lujaa, mutta tervemenoa!
munakorva - 13:03, 21.12.2012 » No siis ei sellasta paskaa. Oon mä siellä, mutta kokoajan vaan jengi haluais nähä mun kulsen nii ei jaksa. Ois kiva postailla vaikka kamerajuttuja, ompelukonejuttuja, rattorijuttuja etc Edit. Mutta toisaalta onhan pyöräfoorumi pyöräfooruminakin ihan jees. Vähä sama kuin, että ei siihen vispiin tarvi laittaa ergotangoa ja gahtasataa pullotelinettä ja marmelaadikoria ja vaihderupsutinta!! +Täällä jutut kuitenkin jollaintapaa pysyy lavassa ihan tosissaan. Ja jos olisi vielä oma piilotettu osio oftopikointiin, niin ehkis pyöräjutut pysyis sopivan skarppina ja levottomana kanskin! jeeb. Onneks pääsee ihan kohta pois internetistä
salanimi kehiin, tonnit täyteen roges ja sit tykittelee huonon piffin puolelle niinku vanha tekijä
tnts - 12:47, 21.12.2012 »
kyttyra - 9:19, 21.12.2012 » ^olisko aihetta tehdä äänestys niistä langoista, jotka ansaitsevat jäädä? Ainakin yksvaihde twitterin soisin jäävän...
itsehän olen aloittanut mm. [jalkapallotopsun](https://www.yksivaihde.net/old/4360) ja tuskin merkkari seurakuntineenkaan osaa perustella sen liittyvän mitenkään pyörähommiin. :)
No eiks se paulus hehkuttanu jotain futissukkia... ja tota... hmm. no mut enivei korostaahan tuo yhteisöllisyyttä!
pieni merenneito - 13:51, 21.12.2012 »
munakorva - 13:03, 21.12.2012 » No siis ei sellasta paskaa. Oon mä siellä, mutta kokoajan vaan jengi haluais nähä mun kulsen nii ei jaksa. Ois kiva postailla vaikka kamerajuttuja, ompelukonejuttuja, rattorijuttuja etc Edit. Mutta toisaalta onhan pyöräfoorumi pyöräfooruminakin ihan jees. Vähä sama kuin, että ei siihen vispiin tarvi laittaa ergotangoa ja gahtasataa pullotelinettä ja marmelaadikoria ja vaihderupsutinta!! +Täällä jutut kuitenkin jollaintapaa pysyy lavassa ihan tosissaan. Ja jos olisi vielä oma piilotettu osio oftopikointiin, niin ehkis pyöräjutut pysyis sopivan skarppina ja levottomana kanskin! jeeb. Onneks pääsee ihan kohta pois internetistä
salanimi kehiin, tonnit täyteen roges ja sit tykittelee huonon piffin puolelle niinku vanha tekijä
08 asti piffil, just tuli 1000 postii täyteen. En mene siihen pahoinvointiin ja stadikerhon kikkailuun. Pif on todellinen pahoinvointi. Jos rakastuisin punkinfinlandiin syvemmin saattaisin olla jo kuollut. Varovasti merenneito. Pifolta voi saaada ladyjä ja levyjä. Ei muuta.
munakorva - 13:58, 21.12.2012 »
pieni merenneito - 13:51, 21.12.2012 »
munakorva - 13:03, 21.12.2012 » No siis ei sellasta paskaa. Oon mä siellä, mutta kokoajan vaan jengi haluais nähä mun kulsen nii ei jaksa. Ois kiva postailla vaikka kamerajuttuja, ompelukonejuttuja, rattorijuttuja etc Edit. Mutta toisaalta onhan pyöräfoorumi pyöräfooruminakin ihan jees. Vähä sama kuin, että ei siihen vispiin tarvi laittaa ergotangoa ja gahtasataa pullotelinettä ja marmelaadikoria ja vaihderupsutinta!! +Täällä jutut kuitenkin jollaintapaa pysyy lavassa ihan tosissaan. Ja jos olisi vielä oma piilotettu osio oftopikointiin, niin ehkis pyöräjutut pysyis sopivan skarppina ja levottomana kanskin! jeeb. Onneks pääsee ihan kohta pois internetistä
salanimi kehiin, tonnit täyteen roges ja sit tykittelee huonon piffin puolelle niinku vanha tekijä
08 asti piffil, just tuli 1000 postii täyteen. En mene siihen pahoinvointiin ja stadikerhon kikkailuun. Pif on todellinen pahoinvointi. Jos rakastuisin punkinfinlandiin syvemmin saattaisin olla jo kuollut. Varovasti merenneito. Pifolta voi saaada ladyjä ja levyjä. Ei muuta.
luen piffiltä vain kuvat

Minä olen haaveillut, että twitteröintityypisille olisi joku vähän reaaliaikaisempi SOME-paikka, kuitenkin jotenkin yksivaihteeseen liittyvä.

No tervetuloa tänne, Yksivaihde-yhteisö plussassa
Ainakin nimi on varattu, enkä nimennut sitä .net -päätteikseksi, kun tämä site on eri juttu.

… Turkulaisten Räkälärundi-hängouttia odotellessa :wink:

Teemu ™