"Milloin tästä foorumista tuli näin kiva?"

^NYT ON: SE ON HYVÄ AUTO!!1!

Kertoisinko moottoripyörästäni tässä vai teenkö uuden langan?

Onko se nyt silti välttämätöntä perustaa kaikille maailman asioille omat keskustelunsa tänne, koska nuuska ja kahvi?

Hyymöriä hyvä mies, hyymöriä.

Ei naurata kun osa jengistä on tosissaan.

Daum, ajattelin ettei kukaan voi. Ehkä jätän sitten kertomatta myös tarinani pyöräilysukkien parsimisesta, pyöräilyaamiaisestani ja pyörätuolistani.

kyttyra - 23:25, 20.12.2012 » Voi vittu mä muistan kun mun viaton ["Näytä ompelukoneesi kuva!"](https://www.yksivaihde.net/old/10757) -lanka lytättiin ihan täysin, vaikka se nyt ehkä meni vähän päällekkäin ompelukerhon kanssa...
Kävin lukaisemassa tuon taas läpi ja kyllä tuo "lytättiin ihan täysin" kuulostaa liioittelulta. Henk. koht. mielipiteeni ei ole sieltä muuttunut:
tnts - 15:25, 6.2.2012 » Ajattelin etten sano, mut sanon kuitenkin, et näissä hommissa uskon porttiteoriaan ja kohta meillä on veneesi kuva, tietskarisi kuva ja äitisi kuva -ketjut. Eikö pyöräaiheisille ompeluille riitä [ompelukerho](https://www.yksivaihde.net/old/458) enää vai pitääkö nettispeksata enemmän ja ommella vähemmän? edit: ja jos polkupyöräilyfoorumin parasta antia tuntuu olevan ompelukonekeskustelu, niin ollaankohan sitten kokonaan väärällä foorumilla?
Monarkki - 0:01, 21.12.2012 » Hyymöriä hyvä mies, hyymöriä.
Höh. Kysyin oikeasti vain mielipidettä, en niinkään ottanut kantaa.

E: vaikkakin mielestäni tämän foorumin sisällöksi riittäisi pyöräilyaiheet.

Siinä tapauksessa: ei todellakaan ole, vaikka newfag olenkin, niin mielestäni riittäisi yksi Aiheen vierestä -lanka kokonaisen alueen sijaan. Pyöräily riittää, helpompi luovia lankojen seassa. Mutta olenkin pieni tamperelainen nillittäjä.

Mikä on tämä newfag? En oo moista termiä ennen kuullut.

Joku homofobinen variaatio FNG:stä.

Mikä on FNG? Uusi Secretly We Are Gay?

tnts - 0:19, 21.12.2012 »

Kävin lukaisemassa tuon taas läpi ja kyllä tuo “lytättiin ihan täysin” kuulostaa liioittelulta. Henk. koht. mielipiteeni ei ole sieltä muuttunut:

Oli pakko leikkiä draamakuningatarta, sori.

Sun kommentti oli silloin ihan aiheellinen, ompelukonespeksaukset olis voinut laittaa ompelukerholankaan. Olis pitänyt laittaa joku hymiö tai ykkösiä huutomerkkien sekaan :slight_smile:

Selvästi enemmistö täällä on sitä mieltä että “Aiheen vierestä” -osio tulisi poistaa foorumilta koska se menee aiheen vierestä, se tekee tästä paskan paikan.

^olisko aihetta tehdä äänestys niistä langoista, jotka ansaitsevat jäädä? Ainakin yksvaihde twitterin soisin jäävän…

EDIT kun näin ton kellot kiinnostelee -langan, niin luulin ensin että sillä tarkoitettiin tällaisia kelloja:

(on muuten hyvä kello, harmi että möin pois)

^Ei käy, en käytä Twitteriä joten ei kiinnosta.

Minusta kaikki pyörään ja pyöräilijään välittömästi liittyvät asiat on ok. Eli pyöräilyyn käytettävät vaatteet, alkoholi, kahvi, naamakarvoitus, ajanottokellot menee. Pyöränkuljetustelinekkin vielä ok, mutta autot voi jättää käsittelemättä. Musiikki vähän siinä rajoilla ja muut harrastukset muualle.

Lähdetään pois täältä ennen kun mun swag menee pois päältä.

Hei, ei kaikkeen ole pakko kirjoittaa mitään.

SORMET POIS NÄPPIKSELTÄ!

tnts - 23:59, 20.12.2012 » Onko se nyt silti välttämätöntä perustaa kaikille maailman asioille omat keskustelunsa tänne, koska nuuska ja kahvi?
YMMV, mutta sä voit ajatella asiaa vaikka näin: jos jopa mun kaltaisen läskin elämä pyörii väkevästi pyöräilyn ympärillä nykyään, niin silloin mä ajattelen sitä kun harkitsen millaisen auton mä ostan, miten mä sisustan mun asunnon, minkälaisen kellon mä tarvitsen, minkälainen leikkaus mun reisitaskuhousuissa on, minkälaisia sukkia mun pitää ostaa, miten mä pyydän parturia leikkaamaan mun hiukset...

Näitä esimerkkejä listatessa tuli mieleen, että mä olen ajatellut jopa eteisen mattoa siitä näkökulmasta, miten se vaikeuttaa tai helpottaa mun elämää jos mulla on fillarit sisällä.

En usko että eteisen matoille on välttämätöntä perustaa omaa topsuaan, mutta jos oot todella sitä mieltä, että haluat tän olevan yhteisö, sun kannattaa miettiä miksi ihmiset haluaa perustaa hiihtotopsuja boardille jonka kirjoittajat, tai ainakin niiden näkemykset, kokemukset ja ymmärrys ovat jossain määrin entuudestaan tuttuja :slight_smile: