Malmi-ällärit / Royals of Fixed fundraiser + keskaricup finaali(HKI). 17.6

Mark your calendars. Malmi alleycat- Royals of fixed fundraiser + keskaricup final on Monday 17.6.
Chill ride from Pyörien Pyörä to start location 17:30.
Alleycat info at 18:15
Alleycat start: 18:30
Finish at Konja (Torikatu 4) at 20:00.
Support money 1-10 eur (cash or Mobilepay)
start location is Ala-Malmin puisto next to Malmin talo. If raining, then under the glass roof.
Love,
Kreivi, Chillisti & Eli


Royals of Fixed has it’s own Mobilepay lipas now. Here is the link: MobilePay Lipas: Royals of Fixed Fundraiser
You are more than welcome to support the event even if you can’t attend the alleycat. We are collecting money for party location rent, beverages etc.

@zykkeli has made an amazing spoke card design.

18 Likes

cathing

3 Likes

Uppista kun tapahtuma tässä laajeni mukavasti.

3 Likes

Mobilepay account and spoke card design added.

Hittoo. Leikin meikussa yökköä silloin! Yritän päästä startiin ja saamaan mun puuttuvan osallistumispisteen. Mutta kiire tulee :frowning:

1 Like

Kovasti polttelis avata ällärikausi näis, mut en luultavasti pääse. Pystyykö yhtään paljastaa arvioitua kestoa, niin osais arvioida paremmin.

Ajattelen, että max 1.5 h, koska arki-ilta.

1 Like

A4 pinnakortti!

2 Likes


Oispa.

6 Likes

infot päivitetty. yhteisajelu 17.30 Pyörien Pyörän edestä yms.

ai hitto manifestit naputeltu ja vähän tuntuu et kannattaa tulla. harvoin tarjolla!

9 Likes

Uppista, tänään ajetaan! Sääennustekin vaan paranee. Onneksi lämmin sade ei haittaa. Muista kynä(t), reppu, kypärä :slight_smile:

5 Likes


Täällä ollaan

5 Likes

Vois opetella lukemaan, tuollahan se jo luki missä maali…

Istuskelen maalissa, vielä ei sada…

Kiitos kanssajärjestäjille, kisajille ja kaikille niille ihmisille, ketkä lahjoitti, vaikka ei päässyt paikan päällä ajaa. Minulla on teillekin pinnakortit, vetäkää hihasta kun törmätään seuraavissa tapahtumissa.
Kerättiin Royals of Fixed 2024 kassaan hurjat 112.-
Nähdään 26.6. Pride älläreis.

4 Likes

Oli kivaa, kiitos järjestäjille ja kaikille! Jäi taas lähdössä lukematta manifestin ajastettu osio. Lähdin väärästä suunnasta kiertämään sittenpä niin. Malmin lentoasemalla olleen ajastetun rastin etsintä tuntui kovin kovin vaikealta ajatukselta ja sen sitten päätin skipata. Olisin melko varmasti eksynyt.

Ps. Puistolan teiden varsilla on hitokseen kusipaskan (sinimustan) liikkeen tarroja. Raaputtelin niitä jäljellä olevia sitten kisan tiimellyksessä pois sähkökaapeista ja tolpista.

7 Likes

Oli mun osalta semmoset perus ajamista ilman kikkailua-ällärit. Rastit löyty helposti ja sieltä missä navigaattori sanoi niiden olevan, tehtävät ei vaatinu sherlokointia ja pyörä kulki kovaa… kunnes Malmin lentokentän ajastettu rasti. Siinä vaiheessa olin sen verran uusilla alueilla, että olin vaan piste kännykän kartalla eikä ollu ihan hajua mikä kaupunki oli kyseessä ja missä suunnassa oli pohjoinen. Ajoin kaks kilsaa ihan helvetin täysiä ihan kummia soratiereittejä ehtiäkseni aikarajaan, enkä edes löytäny sitä rastia ja aika meni umpeen. Alko sataa. Märillä sormilla klikkailin kännykän sadesuojan läpi ja hukkasin loput kartalla ollet rastit. Ekat mokat tuli ennen starttia, kun lähdin liikkeelle vaan kevyellä kalakeitolla. Kasaantuvat pikkuasiat alkoi ketuttaa ja kiroillen syötin siellä ruutimäen päällä kartalle vaan yhen rastin ja maalin ja lähin hissukseen menemään. Nekin meni väärin päin ja huomasin olevani maalissa, enkä rastilla.

10 Likes