MACK navat kiinnostaa?

aika trendikäs tuommone epäsymmetrine ISO fixed napa

olkaa hyvät

Navat noukittu. Kiitos tuosta vaivannäöstä kokonaisuudessaan!

Velobia / Facebook - 12:00, 17.9.2015 » Harvemmin nykyään on pyöräkaupassa tilanne, että kasataan samana päivänä kolmet eri irtokiekot eri asiakkaille.
Sattumaako?

minä vuonna tän topsun otsikko muuttui?

ununu - 18:21, 5.9.2015 » kysymysmerkki topsun perässä avautuu mulle ihan eri tavalla nykyään
tämän jälkeen.

tais muuttua iha täs vuorokauden sisään tms

VAI MUUTTUIKO SE?

http://www.alicealoof.com/wp-content/uploads/2011/10/a2.ec-images.myspacecdn.com_images02_126_cb5d81fa80134ddba97a980c3d1981c1_l1.jpg

Tulen huomenna about klo. 18 keskustaan ja napoja saa noutaa jostain ydinkeskustan alueelta. Tarkempi paikka selviää huomenna. Voin päivystellä varmaankin johonkin klo. 19 saakka.

Ilmoita PM jos aiot noutaa omasi huomenna. En kanna ylimääräisiä mukanani.
Sunnuntaina voi noutaa Vantaalta. Alkuviikosta kulkeutuu taas varmaankin keskustaan.

karhu - 13:56, 17.9.2015 »
Velobia / Facebook - 12:00, 17.9.2015 » Harvemmin nykyään on pyöräkaupassa tilanne, että kasataan samana päivänä kolmet eri irtokiekot eri asiakkaille.
Sattumaako?
En tiedä mitä tapahtuu, mutta:

http://www.velobia.fi/images/products/mackhson_orig.jpg

LRM - 11:36, 17.9.2015 »
IhanaTaina - 11:27, 17.9.2015 » Kannattaa varmaan lähettää postitustilanteissa vaan yks paketti per kaupunki? Voi sitten jakaa sielä ja säästää postikuluissa.
Tämä oli mielesssä ja toimii toki, jos kaikille sopii. Turkuun näitä aiankin oli useampi, joten sopikaa keskenänne mitä teette ja ilmoitelkaa mulle. Turkuun siis sun lisäksi tulee ainakin Mikkesille ja Hokkaselle.
Mulla on kanssa naabelit kimpassa, joten voisin osallistua TRQ kimppaposteihin.

Onko tästä jo lisäinfoa?

aNooj - 10:23, 19.9.2015 »
LRM - 11:36, 17.9.2015 »
IhanaTaina - 11:27, 17.9.2015 » Kannattaa varmaan lähettää postitustilanteissa vaan yks paketti per kaupunki? Voi sitten jakaa sielä ja säästää postikuluissa.
Tämä oli mielesssä ja toimii toki, jos kaikille sopii. Turkuun näitä aiankin oli useampi, joten sopikaa keskenänne mitä teette ja ilmoitelkaa mulle. Turkuun siis sun lisäksi tulee ainakin Mikkesille ja Hokkaselle.
Mulla on kanssa naabelit kimpassa, joten voisin osallistua TRQ kimppaposteihin. Onko tästä jo lisäinfoa?
Sun navat on jo samassa paketissa. Tulevat kaikki IhanaTainalle joka hoitaa jakelun. Lähtee sinne suuntaan alkuviikosta tai heti kun postikulut napsahtaa tilille.

No niin taina hoidahan tää nyt ilman säätöä. Sulla varmaan löytyy postikulurahat vai käydäänkö keräämässä pulloja?

Take it easy. Ulkoistin jo maksamisen tyttöystävälle kun omat speksausrahat lopussa :wink: Tänään lähtee rahat liikkeelle.

IhanaTaina - 11:52, 19.9.2015 » Ulkoistin jo maksamisen tyttöystävälle
https://gifcrap.com/g2data/albums/Forum/WWE%20fan%20is%20amazed.gif

etkä

Nättii nättii TainaOnni! Tuon noudettaessa rahaa, kaljaa tai kaljarahaa :smiley:

LRM - 19:11, 18.9.2015 » Tulen [s]huomenna[/s] tänään about klo. 18 keskustaan ja napoja saa noutaa jostain ydinkeskustan alueelta. Tarkempi paikka selviää huomenna. Voin päivystellä varmaankin johonkin klo. 19 saakka. Ilmoita PM jos aiot noutaa omasi huomenna. En kanna ylimääräisiä mukanani. Sunnuntaina voi noutaa Vantaalta. Alkuviikosta kulkeutuu taas varmaankin keskustaan.

jotain ällärityyppistä loppukliimaksia suunnitteilla?

Lähen hakemaan nyt turun napaset. Seiskan jälkeen voi hakea ja huomenna yhdestä kolmeen. Lähen mökille viikonlopuks, mutta kyllä noi varman saa noudettavaks vielä viikonloppunakin.
E: Navat pakattu silkkipussukoihin ja säilötty lipastoon.

tilasitko matalalaippaiset 32h ratanavat mackilta, mutta muut osat puuttuu vielä vaikka oli 7 kuukautta aikaa speksata?? jäbä.
hae multa edukas ja puolestasi valmiiksi mitoitettu mavic open pro cd + dt comp / messinkinipat 3-ristiin -setti ettei seuraavakin katuratakesäsi imeydy penpusta sisään.

menijo nöfnöfnöf

kyseliks joku pinkkejä mäkkejä tossa joku viikko pari takaperin?