Maantievaihdepyöräkerho (HKI)

Kuuluuko kerhon rituaaleihin?

http://bikefag.files.wordpress.com/2009/08/p1010071.jpg?w=600&h=450

Pitäkää hauskaa.

E: jeesus se oli ISO

Mä oletin automaattisesti, että kaikilla on jo nyt sheivatut jalat. Ja nivuset, kukaan ei halua rullautuvaa karvakasaa välilihan tietämille.

oksensin just suuhuni vähän.

t. please think of the children

konkeli - 11:25, 8.10.2009 » Pitäkää lenkkinne. Saatana.
Mun piti juuri ehdottaa, että ensi kautta silmälläpitäen kerhon valmentajaksi valitaan Konkeli koska mainitulla herramiehellä on tiettävästi hyvä tuntuma vaihdepyörien monimutkaiseen hienomekaniikkaan, tuubirengasliimaan ja hikisiin bibseihin, plus pääkaupunkiseudun ympäristön lenkkireitit hallussa. Konkeli on myös julkisesti ilmoittanut ajavansa ei-nopeasti, joka sopii erinomaisesti tiimille tässä vaiheessa.

Hei vittu, NSFL (not safe for lecture) -tägi tän threadin otsikkoon…

isoratas - 11:39, 8.10.2009 » oksensin just suuhuni vähän.
Eikö nykyään pidä sanoa, että oksentaa munalleen? Tai oksentaa paskalle, jonka hieroo munaansa?

Mukana lenkillä, tosin varsin maltisella vauhdilla. Lisäksi haluan jonkun kaapin vetämään letkaa, tai sit kaks kynäniskää vierekkäin - muuten tipun letkasta. Olen ehtinyt ajamaan vaihdepyörällä jo yhden lenkin ja senkin flunssassa. Hah.

jussi - 11:56, 8.10.2009 »
konkeli - 11:25, 8.10.2009 » Pitäkää lenkkinne. Saatana.
Mun piti juuri ehdottaa, että ensi kautta silmälläpitäen kerhon valmentajaksi valitaan Konkeli koska mainitulla herramiehellä on tiettävästi hyvä tuntuma vaihdepyörien monimutkaiseen hienomekaniikkaan, tuubirengasliimaan ja hikisiin bibseihin, plus pääkaupunkiseudun ympäristön lenkkireitit hallussa. Konkeli on myös julkisesti ilmoittanut ajavansa ei-nopeasti, joka sopii erinomaisesti tiimille tässä vaiheessa.
Mähän se sitä valmennusta tarvitsen. Mietin, että viitsinkö mä säätää tuota rossinia ajettavammaksi - nykyisin se vaan tuntuu epämukavammalta joka ajokerralla - vai odottelenko talvea ja uuden vekottimen speksausta. Muuten mä voin kyllä ihan ilomielin vittuilla niille sankareille joilla on ajohousujen kanssa kalsarit.

Hei montax vaihdetta teil on? Mul on vaan 16, Santul taitaa olla 20. Kuka ostaa eka 22-vaihteisen?

Itse lähden varmaan lauantaina puolilta päivin lenkille. Käyn mutterilla aamukahvilla ja lukemassa lehden eli tulkoon sinne siinä 12 aikaan ketä kiinnostaa. Päätetään siinä samalla missä asti käydään… lyhyt rundi länärin vartta finnoolle ja sieltä espoon keskus - bemböle - viherlaakso - lepuski - tapiola - regatta.

tai vähän pidempi versio kääntyy espoosta kuninkaantien kautta kauklahteen, sieltä lapinkylä - veikkola - bemböle (jossa kahvipaikka) ja viherlaakso - lepuski kautta takas.

Mä en ole vielä katsonut tarkemmin, veikkaanpa että niitä on 16. Ihan ok ne kuitenkin toimii.

konkeli - 12:22, 8.10.2009 » Muuten mä voin kyllä ihan ilomielin vittuilla niille sankareille joilla on ajohousujen kanssa kalsarit.
Kato nyt, valmentajan elkeet on jo hallussa! ;)

Mulla on tietääkseni myös vaan 16 vaihdetta mutta koska niiden hallinta ei vielä ole ihan handussa niin oikea vastaus lienee tässä vaiheessa varmaan ‘liian monta’.

jussi - 12:22, 8.10.2009 » - Kuuluuko tämä aihe vain ja ainoastaan ffoorumille?
Ei.

Siistiltä vaikuttaa. Itelläki tuli sellane olo, että tarvii vaihteellisenki pyörän heti ku myin vanhan vaihteellisen pyörän pois kellarivarastosta homehtumasta… mut tässä nyt sitte sopivaa ysärimaantieruoskaa katsellessa.

Juu meikäläinen tunkee kanssa mukaan, en tosin oo vielä uskaltanu edes vilkaseen tota vaihteellista ruoskaa sitten tdh:n.

Mä käytän ajohousujen alla kalsareita. Vai pitäiskö niitten olla päällipuolella? Vai meinaatko, että ne vaippahousut (hyi helvetti!) on ajohousut? Niitten päälle kalsarit kyllä sopisivat ihan hyvin, ei näyttäis ainakaan ihan niin tyhmältä.

pitää ottaa parhaista mallia sit:

mitähän ne Siwassa sanois ku yrittäis tehdä samanmoisen freebie-vierailun…

(konversio hemmot ruuvaa vaihteita takaisin kiinni) + (hipsterit ei tiedä mikä on nyt sitten viimeisintä ja mikä eihh)

NKOTB - 12:39, 8.10.2009 » Kuuluuko kerhon rituaaleihin? [http://bikefag.files.wordpress.com/2009/08/p1010071.jpg?w=600&h=450](http://bikefag.wordpress.com/)
Herran Jumala! Mulla on samanlaiset kalsarit jalassa!! Piti mennä vessaan katsomaan onko säärikarvat vielä jäljellä. Oli ne.

Taidan silti ehkä mennä tänään katsomaan ihan vaan yksivaihderunkoa.

Mukana terästä jos ja kun saan polkimet ja vaatetusta ehkä ens viikolla.

sheivailuu, nam!