Maantiepyörät ja -pyöräily / speksaus ja fiilistelylanka.

karzan - 17:13, 22.7.2020 » joo mun mielestä shimanon speduja ei voi väittää toimiviks hyvänäkään päivänä samassa lauseessa, jos oot sellasilla yrittänyt ikinä esim. cyclocross rataa ajaa edes leikillään, mutta nää on näitä...
Mut entä jos ajaa tosissaan, vaikka niinku ammatikseen..? Taitaa spedut kuitenkin olla yleisimmät pedaalit maailmancupissa ja muissa isoissa karkeloissa. Sven Nys pro tip on se, että XTR-speduista dremelöidään ne ulkoreunan viisteet pois.

E: Kare ehti ensiks…

juu näin asia varmasti on, oma kokemukseni vain on ku en ole cyclocross mestari enkä ammattilainen, niin joudun usein tunkkaamaan radalla ja shimanot on sitten aina tukossa paskasta ja lakkaa toimimasta puolivälissä kisaa… huom! nämä ovat siis omia kokemuksiani ja mielipiteitäni, aivan sama millä mestarit ajaa, niin henkilökohtainen pyöräilykokemukseni on parempi CB tuotteilla, mutta spd-sl on ehdottomasti valintani kestopäällysteelle.

e: ja se on tullu selväks et hesecrossit on totista touhua ja jää tänä vuonnakin väliin just siks :slight_smile:

Ite en kyllä laittas kovaa-ajopyörään SPD kiinni. Kyllä noissa maantiepolkimissa syystäkin se pedal platformi on laajemmalla alueella.

Olen sitä mieltä, että tällaisia kannattaa kokeilla:

https://www.bikeplanet.fi/assets/shop/images/items/ab/ab8bea9d38e8767d8a107936b54fd4e7_medium.jpg

Ite tykkään spd-sl ja punaiset klossit, klossien asennon säätämisessä meni kyllä aikansa.

hemmetin hemmetti - 13:23, 22.7.2020 » Värit: ei: - ruskea [b]- keltainen[/b] [b]- punainen[/b] - kuvioitu tms monivärinen
oot väärässä
kunba - 21:57, 22.7.2020 »
hemmetin hemmetti - 13:23, 22.7.2020 » Värit: ei: - ruskea [b]- keltainen[/b] [b]- punainen[/b] - kuvioitu tms monivärinen
oot väärässä
Mutsis oli kun sua teki

SPD-kengistä puheenollen, tämä kiinnostaa. Vielä pitää saada aikaiseksi selvittää, missä pääsisi sovittamaan.


Tässä kuvassa ikäänkuin yhdysvaltalainen cat3 crit racer starting pack.

Klikkaat uuvaa imgur appissa, klikkaat jako-ikonia ja valitset “imgur copy url”.

Mikäs eturatas?

ukko siinä hienosti pyöräilee, en laittas mihkään lokeroon kuvan perusteella…

Ei tullu Shimergoa tähän vaan tylsä 105. Mut hyvä pyörä tuli.

Hieno! Laitoin omaan satavitoseen eilen bbb rollerboysit ja parani.

karzan - 19:53, 23.7.2020 » ukko siinä hienosti pyöräilee, en laittas mihkään lokeroon kuvan perusteella...
Olen siis kuvassa itse. Pahoittelut jos ymmärsin väärin ja sinun kommenttisi oli huumoria kuten myös omani. Asb eturatas ilmeisesti ihan noiden FSA Sl-k kampien mukana tullut.

S-Worksilla irtoaa syfiliskin!

no mut loistavaa itseironiaa :slight_smile: emmä mitään tarkottanu, iha vaa että normaalin näköstä toimintaa (y)

Enää kuukausi tai kaksi niin saadaan rupukuntoiset r.kuba raphateinit pois kaduilta.

Kääk, hiilikuidusta valmistettu runko kotiutettu.

Minäkin kotiutin taas vähän lisää kuitua… eBayssä on nyt ostajan markkinat vannejarru-rungoille joihin ei mahdu levemmät renkaat.
Pari lenkkiä nyt takana ja alkaa asento olemaan kohdallaan. Paras maantiepyörä mitä mulla on tähän mennessä ollut, mutta silti tulee olemaan vaikeaa valita minkä valitsee lenkille lähtiessä.