Maailmankuvallisista eroista johtuvien hyödyttömien varvaspainien topic

Ehdotan että @moderators siirtää tänne ton metaverse-rölötyksen kokonaisuudessaan.

13 Likes

Noi väännöt on perinteisesti käyty valtio-topikissa, pyörävarkaustobassa tai milloin missäkin, mutta nyt voi teoriassa olla linjanvedon paikka sen suhteen miten ns. Kuumia aiheita käsitellään.

Pistetään korvan taakse ja palataan asiaan kun on salaisissa kokouksissa päätetty asiasta…

1 Like

Suomalaisen dogma-viihteen klassikko.

Ehdottaisin omaa suljettua mikrokupua jossa voisi nämä nämä sössöttelyt pysy jottei muille aiheutuisi harmia. Pari keinoälybottia juttukaveriksi ettei tulisi tylsää. Yksityisfoorumi foorumin sisälle.

1 Like

Jos kaikki kekä kommentoi tota fillarivarkausfiilistelyä vois siihen marginaaliin merkitä millasen tsygävarkauden uhriksi joutuminen teki heistä kokemusasiantuntijoita, ni olis pal helpompaa tää vääntäminen.

Cognitohazard merkinnät vielä kylkeen sitten että tietää mihin on klikkaamassa itteensä sisään…

Jatkamme täällä

Tän topicin nimi pitäis kyllä olla “maailmankuvallisista eroista johtuvien hyödyttömien varvaspainien topic”

Ny o

8 Likes

aika pitkään tätä hämmästelin ja mietin kuitenkin että onpa hyvä että sulla on modeoikat koska olet varmasti erinomainen moderaattori mutta en kyllä muista että asiasta ois kenenkään kanssa puhuttu missään vaiheessa :smiley: lopulta muistin että kai sitä nyt oman topikkinsa otsikkoa saa muokata ja totesin että ehkä en lue nyt tätä forumia enempää kun selvästikään en osaa.

16 Likes

Joo siis ei mulle modeoikeuksia tai vetovastuita mihinkään, kiitos :pray: 400 muksun kaitseminen duunissa on ihan tarpeeksi :innocent:

3 Likes

No ihan selvennyksenä, tiedän Halla-ahon filosofioista varmaan vähemmän kuin kukaan tällä palstalla. Tiedän missä itse olen poliittisesti, olen aina tiennyt, eikä se edellytä kenenkään toisen filosofian vastustamista. Senkin tiedän, että Jussi on taitava populisti ja omastakin puolueestani on kaltaisiani (duunari, mies) siirtynyt perussuomalaisiin enkä sitä ihmettele.

Sitä en tiedä, mistä milloinkin esim. fasistin merkiksi leimakirves heilahtaa enkä pidä hyvänä argumentaationa. Edelleen tiedän, että Suomessa oikeusjärjestelmän perusta on sen retributiivisuus ja jos Halla-aho on vakavista rikoksistaan tuomionsa kärsinyt, niistä ei voida uudelleen tuomita.

Eli mua voi kyllä sivistää Halla-ahon filosofioista ja siitä, mitä kukakin ymmärtää fasistilla. Pyöräilijänä käpälä kohoaa jatkossakin.

6 Likes

8 Likes

nykyään kyllä aivan liian helposti kutsutasn fasistiksi jos on fasistinen maailmankatsomus ja esim. pyrkii edesauttamaan fasistisen ideologian leviämistä, yhtenä tapana super älykkäästi kutsumalla fasismia joksikin muuksi tai vaatia määrittelemään fasismi milloin missäkin käänteessä.

24 Likes

onhan se vähän surkee juttu toki että

jos kävelee kuin fasisti ja kaakattaa kuin fasisti , ,

niin silloin on fasisti.

ja vähän harmittaa kyllä sekin, että jos 10 hengen porukassa 9 pyöräilee fasistin kanssa, niin siinä porukassa pyöräilee 10 fasistia.

5 Likes

mä oon erityisen harmittunut että englannin faggot tulee samasta fascis-kantasanasta. ei saa olla rauhassa hinttarikaan enää ilman historian painolastia!

“What’s this here,” he said suspiciously, “about us got to give you faggots?”
"Oh, we have to have them,” said Newt, “We burn them.”
"Say what?”
"We burn them.”
The guard’s face broadened into a grin. And they’d told him England was soft. “Right on!” he said.”

  • Terry Pratchett & Neil Gaiman, “Good Omens”

mikskä sitä sanotaan enkussa ku on samankuuloisia sanoja jne

white guilt - pride guilt (vitsi vitsi)

1 Like

HOMOnymia?

ei voi olla xDDDD

Kyllä minä nämä homoasiat tiedän

5 Likes