M: -

[s]Sydän itkee vähän verta mut tää ei saa tarpeeksi ajoa ja stavan uudet kiekot jätti yllättävän ison loven lompsaan.

Vigorelli M/54cm. Naarmuja löytyy muutama ja pari maalichippiä mutta ei mitään vakavaa. Chainstayssa pieni viiru kun kammenpultti hinkannut.

Vaihdossa voi ehdotella 53 rolleria,54 sebua tai vastaavaa

Turussa[/s]

https://farm1.staticflickr.com/882/28508220058_7e1abf0beb_z.jpgDSC_3521 by Eetu Pajala, on Flickr

Ostakaa.

Ensin meni unitti nyt pitäis mennä tää

Pari tuntia aikanen uppaus mut hintaa alas ja nyt levee tanko kaupan

Bumpsista

Ostakaa

Vielä ois. Tarjoa omasta mielestä kohtuullista hintaa jos tuntuu liian kalliilta.

Hintaa alas. Kulkee vaikka synttäreille ja sitä kautta helsinkiin parin viikon päästä.

Osta tästä runko ja aja tasasta polkua auringonlaskuun

nyt lähtee

Nyt on halpaa… toimii varmaan kulmien puolesta esim “iha ok” talvipyöränä tai jossain foodora hommissa lumikaaoksen aikaan jos maastoliekki ei vielä syttynyt.

Tarjoiluehdotus 1. Kyl herättää haluja.
E. Vaiha mun goldsprint roninii

Elämä on liian lyhyt fiksillä ajamiseen

Ja niin olen minäkin

Esillepano nr.1 single speedinä hotsittais, kun ois vaan sitä budjettia

No eipä tosta puutu kun kiekot + kumit, o-laakeri, istuinosasto ja pikkuosia. Käytettynä jos löytää kiekot ja putkiosat niin aika halvalla selviää.

Mutta oon niin huono myyntimies että tää voi olla sulle pieni jos oot 180cm pitkä.

Se voi kyllä olla… Parempi varmaan ajatellakkin niin, ei jää kaivelemaan niin paljoa :'D

Hyvää kakkaa halvalla, eikö foorumilla ole tarvetta tälläselle?

-10%, viittiskö joku esim. ostaa tän tai jotain

Jengi on vajaccii ku ei tätä poista. Raffat päälle ja maastoon sinkulalla segmenttejä hunttaa!

Ostaisin jos en omistais jo yhtä swiftiä, tää on jo ihan nauruhalpa…