M:yyty

no nyt mitataa skenen kiiman taso

Kunnallisjte - 11:02, 30.9.2011 » Jos ei mee tuolla niin toistaiseksi pidän vielä itsellä kellarissa ja hiplaan iltaisin. Tässä on vähän tunnearvoa, kun venasin runkoa jotain puol vuotta.
Tiedän tunteen, ekan tyttöystävän kanssa ihan sama juttu.

Jos noi kiekot ei ois niin frigidit ja toi keula ois envee nii OTA MU KERMAT

Kunnallisjte - 11:02, 30.9.2011 » Alan olla liian vanha ja läski brakeless fixed gear laiffiin.
Ikä ja mitat kiinnostaa. Pitäsköhän itekki laittaa tavaraa myyntiin.

Uppista, pudotin vähän hintaakin

Nyt vittu herätkää

Ei ole oranssi, eikä mahdu 50-milliset renkaat.

Ostaisin, jos koipi kestäis phixedlyfe. GLWS, bumpiti.

Mutta Low// ymmärtääkseni tätä nykyä hinnoissa. Siinä mielessä eittämättä hyvä päkeetti.

Ehkä mun näyttö on huonosti värikalibroitu, mut mikä ton rungon väri on? Musta? Se näyttää joltain tumman ruskeelta tossa myyntikuvassa. Ootko varma, että haluat myydä tän kun oot alitajuisesti laittanut noin huonon myyntikuvan?

normaali - 12:29, 4.8.2017 » Ehkä mun näyttö on huonosti värikalibroitu, mut mikä ton rungon väri on? Musta? Se näyttää joltain tumman ruskeelta tossa myyntikuvassa. Ootko varma, että haluat myydä tän kun oot alitajuisesti laittanut noin huonon myyntikuvan?
musta/oranssi, elickz SF Giants väritys :)
normaali - 12:29, 4.8.2017 » Ehkä mun näyttö on huonosti värikalibroitu, mut mikä ton rungon väri on? Musta? Se näyttää joltain tumman ruskeelta tossa myyntikuvassa. Ootko varma, että haluat myydä tän kun oot alitajuisesti laittanut noin huonon myyntikuvan?
Joo musta pohja, tekstit oranssilla eli Giants (ihan itse keksin, pidin nokkelana ideana...). Tulkinta myyntikuvasta on osittain oikea, en ole vaan ehtinyt ajaa ja maasto kiinnostaa, niin roikotan täällä. Tänään tulee joku kattomaan. Ehkä harmittaa jos menee. Kyllä aikoinaan haikailin Vivaloakin, tavaraahan vaan nää.

Jollei mee niin mäki voin käydä koeajaan ens viikolla. Haluun kokea Andrewn alumagian.

Mahtavaa että meni. Fixedgear lyfe is not dead.

dibs koska kiertopyörät kiertää.