M:yyty

Veikkaanpa että se on tuo vaakaputken pituus ja takahaarukan kapeus mitä jengi vieruksuu. Ihan vaan tiedoksi että myös Formula-napoihin saa 110mm akselia esim. täältä. Ei siis vaadi erikoisempaa kiekkosettiä. Akselin vaihto itsessään on vielä iisi homma. Samalla voi tilata muutakin pikku sälää, mitä ei muualta saa. Oletko Mikael ajatellut ebay:tä rungon suhteen?

Miten leveä tuo droppi on, ja olisiko kiinnostusta sen erikseen myymiseen?

Edit:ninjaedit.

Emmä taida jaksa kikkailla ebayn kanssa. Runko ei ole pakkomyynnissä, voin ihan hyvin pitääkin sen. Oon nyt vaan yrittänyt olla haalimatta turhaa kamaa.

Mä en usko, että toi takahaarukan kapeus vaikuttaa. Oon nimittäin ihan normi 120 napoja käyttänyt, kyllä teräs sen verran venyy.

Tanko on 38cm, mutta sitä en myy erikseen. Noiden grippien irroittamisessa on kova työ ja en ehkä saa niitä enään takaisin.

saa takasin kyllä ellet ole sementillä iskenyt=) Mutta ymmärrän.

Nostelen ylös, kiekkojen suhteen oli kysyntää, mutta sitten ei ole mitään kuulunut. Takakiekossa on vähän heittoa, pitäisi rihdata. Olen huomioinut sen hinnassa.

Oliks kiekkosetissä takanavan leveys 110 vai 120?

Tanko kiinnostelis edelleen. Kiinnostaako ketään stemmi erikseen? Olis win-win-win.

Takanapa lienee 110, siinä spacereitä, jolloin se on noin 117. Olen käyttänyt sekä 110 että 120 takahaarukassa.

Petri: Jos osaat tangon irroittaa nätisti myyn ilman grippejä 40€ ja gripeillä 50€.

Stemmi 40€, olettaen että tanko lähtisi siististi irti.

Wiikkoahan se oli nostorajoitus? Lisäsin kuvaa ja Goldtechin jarrun. Miljuunaloota alka olla melko tyhjä.

Mullahan oli tämä myyntitopsu vielä olemassa, joten nostetaan ylös. Noi ketjunkiristimet taitaa olla kapeampaa versiota.

Onko tuo goldfinger oikealle?

Jep

Uusia itemsseja vanhassa ilmoituksessa.

Reilu puolivuotinen nosto

Uusia itemsseja lisäsin

Nostelen ylös kun vähän laskin tankojen hintoja. Huom: EN postita. Voin toimittaa löyhällä aikataululla pääkaupunkiseudulla jos et pääse noutamaan.

Lisäsin sträppipedalssit

Varaston tyhjennystä.

Vielä olisi 52t ratas jäljellä. Velohan aukeaa kohta…

kompliitti katurata myynnissä