M: Vintage italoratarunko, GIOS Torino, Super Record Pista 57cm

Siis tässä se on, vuosisadan teräsrunkosetti. Alberto Gios:in käsin tekemä muhvikaunotar. Muutama kausi ajoa valolla 80-luvulla, muutoin varaston nurkassa massiivisen pölykerroksen alla.

-Koko: 57cm
-Putki: Columbus
-Laakerit: Campy

Varastossa pyörinyt, joten muutama narmu löytyy, mutta muuten very nice.

Tätä vastaava, päivitän tähän kuvat illemmalla.

Nyt järkeviä tarjouksia kehiin, ennenkuin lähtee Ebayhin jenkkihipstereille.

Kuvia hoplaa:

http://lh6.ggpht.com/_93dHjx8EBX4/SrTt9x5-hrI/AAAAAAAABp4/zsuDGl0lMis/s800/HU6M9384.JPG

Siis huom! Ilman kampisettiä.

Se pistää miettimään, kun tämmöisiä Suomesta löytyy… Tekis mieli alkaa murtovarkaaksi. Harkitsisin vahvasti, jos ois kokoa lisää tai itsellä vähemmän. Emäntä ei innostunut, vaikka tuo ois sille just passeli.

Pyörryttää.

Mutta onhan tuolla melkein naapurissa se yksi Ali Baban luola jossa tätä samaa retro-terästä roikkuu orrella vaikka millä mitalla…

Livenä kauniimpi ku kuvissa… herättää kyl tunteita ku näkee, ei vaa järjellä pysty selittämään, et mitä tuolla tekis ja minne se mahtuis…

Kuten tänään poolokentällä huomautin, niin jos tsygän nimi on “Gios Torino Super Record Pista” niin se oikeestaan riittää.

:wink:

oispa rahaa. toi ois oikeen kokonen.

harmi vaan, että pelkän rungon ostaminen ei juuri auta - siitähän se speksaus ja rahanmeno vasta alkaa.

kuka rupeis mun sponsoriks? oon 26-vuotias superjunnu, ajan “lujaa” velolla jopa jätelavakonversiolla.

Didi Thurau ja samanmoinen Gios alla. Voitte fiilistellä.

Vielä voi heitellä tarjouksia muutaman päivän, nyt on tullu jo muutama ihan realistinen tarjous kehiin. :slight_smile:

kiinnostaa! voiks tähän threadiin asentaa korotusautomaatin?

moi. oon säästäny massii kaks ja puol vuotta. kevätkiima on kova ja haluaisin viedä suhteen etäistä nettionanointia pidemmälle runkosi kanssa. joko tehdään kaupat?

hyvä nosto. mikä on giosin nykymeno? kiinnosta.

Taitaa olla Markymarkuksella ja uutta etuhaarukka vailla.

^Mikäköhän orkkishaarukassa mättää?

niin ? mikä ? ajoiko tamperelainen pyöräni pilalle ?

kannattaaks tätä yli vuoden vanhaa ilmoitusta oikeasti bumpata? siirtäkää keskustelu vaikka tuohon haarukan osto threadiin.

edit: niin ja tuo orkkis haarukka on muuten hyvä mut siinä ei o levarille kiinnikettä eikä saa etutarakkaa

SIIRTO TÄNNE:
https://www.yksivaihde.net/old/9413