M/V: Runko

Kellarissa pyörii jo toista(tai kolmatta) vuotta Mustang merkkinen teräsrunko jossa kiinni fauberkammet, hyvän näkönen stemmi ja miellyttävän oloinen käyrä tanko jarrukahvoineen. Miinuksena takahaarukassa runkolukon jämät ja vähän ruostetta.
Kaveri oli löytänyt ko. rungon skutsista ja katkaistusta runkolukosta voi päätellä jotain löydöksestä. Missään en ole nähnyt kaipailua vehkeen perään ja nyt saa riittää tuo tilan vieminen. Saa hakea pois Magyar viiniä vastaan(75cl)

edit. vaihtohan tää on ennemmin ku myynti. kai?

Olen kiinnostunut, osaatko arvioida saisko tosta väsättyy talvisinkelin? Onko järjettömän raskas vehje? Missäpäin sijaitset? Vaihdan viiniin kun ei muuta oo tarjota

onko tyylit jotain tällaista:

Aika pitkälti tuommonen profiili. Kyllähän siitä varmaan sinkulan saa koottua. Majailen Helsingissä, Itäkeskuksessa. Eikä tuo mikään loputtoman painava ole.

mitäs kokoluokkaa edustaa hän?

Jes, jos koko nyt ei oo mikään liian extreme niin ottaisin pyörän mielelläni jos vaan saan? Olen itse keskimittanen ukko eli 183cm

@Koira - joo toki, olit ensin apajilla. en tarkoittanut kiilata jonossa =D

Koira, ei oo mikään hillittömän kokonen. En oo mittaillu mutta silmämääräsesti tiirattuna oisko 56 tai 58cm pystyputki. Venaas, kuvakin taitaa löytyä: