M/V : Rata(?)keula,reynolds 531,lyhyt kaulanen.

Näyttäs siltä valitettavasti että tuo mun kiva keulani,vaikka saisin sen kaulaputkenkin jatkettua,ei ota vastaansa 32mm gummia,joka vituttaa. Joten,jos sulla ois joku jees keula,jossa pitäs olla kaulaa sen 22-23 senttiä,kierteineen,ja tarttet tollasta lyhytkaulaista keulaa : kiillotettua,reynolds 531 matskua,ja ei varmaan iisisti ota yli 28 millistä rengasta haaroihinsa,kaulaa (1") 13 senttiä,niin mua kiinnostas vaihtaa se poies. Pääasia on se että 32mm rengas mahtus pyöriin,ei veejarrutappeja(josko voi ne kyl poistaakkin ),muhvit eduksi ja jonkinasteinen sporttisuus,eli ei mittään ihan mummotsygän keulaa kiitos.Kromi on kiva,vaan ei pakollinen.

Oisko kuvaa?

Jos kyseessä on tää tämä sama tonne ostoksilla-ketjuun linkattu maantiekeula?

juu sama kepukkahan se on.mä meinasin että ei muuta kun kaula poikki,jatkoputki muhvilla tigilä kii ni se mahtus mun runkoon mut ko ei toho saa 32 millistä kumia kai,mut 28 ainakin pyörii ja meikä tarttee kyl matka ajoon taakan kanssa 32 millisen.Jos se onki maantiekeula ni se on sit maantiekaula,en ala kinaamaan,vähän sen takia laitoin ton kyseenalastavan kysymysmerkin otsikkoonkin :slight_smile:

Onks miten törkeä rake? Mimmifrendi kaipaa vähän äkäisempää keulaa.

ei hajuakaan kuinka törkeä.

Rake on siis “jättö”, kuinka eteen vie etuakselin. Aika suoralta mun mielestä näyttää, mut kuva sivulta auttais?

konkeli - 13:40, 26.10.2009 » [b]Mimmifrendi kaipaa vähän äkäisempää keulaa.[/b]
^ Toi on jo melkein signaturen arvoinen statementti ;)

Mut siis jotain tän tyyppistä?

http://lh5.ggpht.com/_155GGEriqN8/SuBjlW37VtI/AAAAAAAAACM/Yji9Z_tbEH4/s640/P1060793.JPG

Sori OT.

Toi näyttää jo ihan passelilta. Mua its as vituttaa lievää pahemmin se, että missasin sen sun punaisen keulan silloin aikoinaan.

Sori OT.