M: Uusi kiekkosetti

Kehät: Mavic open pro silver 32h
Napat: Miche primato high flange 32h
Pinnat: DT Swiss Champion

Täysin ajamaton kiekkosetti, etukiekkoa en ole vielä rihtaillutkaan (toki sen teen jos ostaja ilmaantuu). Tuli muutoksia projektiin, joten tämä kiekkopari ei pääsekään pyörään. Mukaan Michen lukkorengas. Sijainti Espoossa, voin toimittaa PK-seudulle järkeviin sijainteihin joukkoliikenteen kannalta. Myös postitus onnistuu, postikulut lisätään hintaan. 220euroa.

Onnistuisko toi rihtailu huomiseen mennessä?

En oo tällä hetkellä kotona, mutta huomenna oon suunnilleen kolmen aikaan. Iltapäivän aikana voisin tuon rihtauksen tehdä, jolloin saisin kiekot sulle illaksi?

Taidan olla siinä vaiheessa jo Jyväskylän pohjoispuolella menossa.

Jos 42709 ei noita lunasta, voisin ostaa takakiekon, jos suostut erottamaan parin toisistaan.

Mieluiten myisin parina kun pitäisi saada rahat toisiin kiekkoihin, mutta jos etukiekon joku haluaa niin voin sen takakiekon tietysti myydä.

Kiekkosetti MYYTY.

Et saittuisi muistamaan minkä mittaiset pinnat oli käytössä?

Mulla on vastaava setti 3-ristiin puolauksella 292mm pinnoilla. Koko paketti samanmittaisilla.

Kiitokset! Kasaisitko Teemu muuten mulle kyseisen setin? Olisi lyhyt matkakin, kun oletettavasti asut tässä Räntämäen lähettyvillä… Tietysti reilua korvausta vastaan.

EDIT: Olikos sulla Teemu 12mm nippelit?

Tais olla 292 edessä ja 292/293 takana. 12 tai 14mm nipat toimii molemmat, muistaakseni mulla on edessä 14mm.

12mm nippeleillä juu. Tuo reilu korvaus on oltava sitä luokkaa, että kannattaa mieluummin viedä vaikka Tommille foxcompiin ne kasattaviksi. Toki paras vaihtoehto on, että opettelee itse tekemään. Kuten monessa yhteydessä on todettu, ei se mitään salatiedettä ole, vaan hyvillä ohjeilla varsin helppoa.

Teemu - 7:28, 6.6.2009 » 12mm nippeleillä juu. Tuo reilu korvaus on oltava sitä luokkaa, että kannattaa mieluummin viedä vaikka Tommille foxcompiin ne kasattaviksi. Toki paras vaihtoehto on, että opettelee itse tekemään. Kuten monessa yhteydessä on todettu, ei se mitään salatiedettä ole, vaan hyvillä ohjeilla varsin helppoa.
Salatiedettä se tosiaankaan ei ole, mutta tarvis vaan olla aikaa... Taitaa mennä palikat sitten Tommille, kun ne joskus saapuvat.

Tuo aika se meikäläiselläkin on vähän kortilla. Pari kolme tuntia siinä rakentamisessa ja rihtaamisessa kuitenkin menee ja niin paljoa ei kehtaa korvausta pyytää, että tuntipalkoille pääsisi.

292mm Revolutionit ja 12mm Pro Lockit lisätty ostoskoriin. Menee sitten Foxcompiin aikanaan, ja mahdollisesti headsetin asennus kanssa.