M: Uudet Knog Ride Hard hanskat

Kyseessä musta pitkä malli kokoa L. Hanskat on tosiaan ihan uudet ja käyttämättömät. Syy myyntiin on, että hanskat ei mahtunut meikäläisen käsiin. Tuo L koko tuntuukin mun mielestä todella pieneltä. Saa tulla hakemaan Helsingistä tai voin myös postittaa, jolloin ostaja maksaa postikulut. Suosittelen hanskan kokeilua ennen ostamista. Pieni koko yllätti ainakin meikäläisen. Hintapyyntö on 38e

FYI nahkahanskojen on tarkoitus ollakin aluksi himokireät. pidä niitä päällä pari päivää putkeen ja kastele välillä ja kohta kondomi-istuvuus on saavutettu.

p.s. verenvuoto rystysistä kuuluu prosessiin

Just saan sullottua käden hanskaan sisälle, mutta kättä ei pysty puristamaan nyrkkiin, joten ei noilla ainakaan fillaria ajeta (muuta kuin ilman käsiä) ennenkuin ne venyy melkoisesti. Veikkaan, että ne xl:ät olisi ollut enemmän mun basistisormien hanskat.

Isompi ongelma Knogeissa on ranne. Se on mitoitettu jotenkin pieleen. Rannehihna aukeilee jatkuvasti kun vähänkin jännittää (pitkäaikaisen näppäimistön naputtelun bodaamaa) rannelihasta.

Oisko mahdollisuutta testaukseen vaikka tänään?

Jos sopii käteen, niin voisin ostaa

Tänään voi tulla testaamaan hanskoja herttoniemeen. Laitan sulle mun numeron privana niin voit soittaa jos tulet sovittamaan.

Nostetaan nyt kerran tämä ylös. Ostakaa pois ettei tarvitse lähettää hanskoja takas britteihin.

Mikä sulla on normi hanskan koko, jos noi on pienet?

Mä en niin hirveästi ole hanskoja käyttänyt, joten mulla ei ole hirveästi referenssiä. Kyllä mulla sellainen tutina on ollut, että mun käsi on kokoa L. Jostain luin, että noi hanskat kannattaa olla yhtä kokoa isommat, kuin mitä normaalisti käyttää.

Hanskat menee varmaan huomenna myyntiin, jos ne sopii ostajan käsiin kivasti. Laitan viestiä jos ei kauppoja synny.

Hanskat oli vähän liian isot sovittajan käsiin, eli hanskat voi vielä ostaa ensiviikon alkuun asti. Tämän jälkeen lähetän hanskat takas britteihin jos ei ole mennyt kaupaksi.