M: Time Atac Alium -polkimet

Pitäs päästä eroon… Vähän käytetyt Time Atac Alium -polkimet klosseineen etsivät käyttäjää. Lisätietoja vaikka täältä.

Hinta uutena 39 e, nyt nämä saisi parillakympillä. Sijaitsevat Helsingissä, kysy tarkemmin, jos polkimet kiinnostaa.

Mulle! Jos olet tulossa keskareihin tänään, niin tuo sinne.

Kas, kun en oo sit huomannut tätä aiemmin, hyvä että heittelit viestiä. :slight_smile:

Nämä siis varmaankin myydyt piakkoin!

Menikö?

Meni.

Noi sitte mulla olis “myytävänä” Time Atac polkimet. Tulivat käytetyn fillarin mukana. Aika lyödyn näköiset, mutta edellinen myyjä vakuutti niiden toimivan. Ite en oo ikinä käyttänyt, kun on kaikissa pyörissä Shimanot.

Jos ei ilmaiseksi kelpaa, niin tarjoa tölkki olutta (en viittiny polkuhintakilpailuun ryhtyä :slight_smile: ). asb (at) iki.fi ja nouto Espoon Perkkaalta / keskareista / etc.

Mitkä klossit niihin menee? Timen omat? SPD?

Time omat ilmeisesti. Timet on hyvät, kysy vaikka Mikolta :wink:

Jep, mulla tuli kans käytetyn pyörän mukana Timen Atacit. Maalia kulunu ja pölyiset. Vaikka vitosen. Mechelininkadulla 0503794582

Ihan niinkuin Shitmanollakin, maantielle ja maaston omat polkusimet ja kiinnittimet.

Eli Timen maantiepolkimiin (rxs, on hyvät) oma klossi, ja maastopolkimiin (atac, kuulemma myös hyvät) oma.

Mulle kelpaa kenen hyvvää, mut klossit olis kiva.

Otanko mukaan keskareihin tänään? Ei kyllä ole klosseja.

Kelpaaks urho?

No totta helvetissä!

Tuo polkusimet siis mukanas, saat kalyaa.