M: Surly Steamroller 56cm (Myyty)

Myyty

Ai hitto ku olis nyt ylimääräistä rahaa

Rolleripörssissä aktiivisesti sijoittaneena pörssihaina nähdäkseni 250e on erittäin käypä hinta käytetystä, mutta hyväkuntoisesti rollerista, ja vastaa palstan yleistähintatasoa.

täähän tuli kuin tilauksesta

Yv:t paiskattu.

kannattaa mainita että ei myydä jälleenmyyjille

Varattu alustavasti tiistaihin asti, tuli aika paljon yhteydenottoja, ja en kerkiä kaikkiin vastailemaan, mutta jos kaupat raukeaa niin otan yhteyttä seuraavaan jonossa.

Toivottavasti jää perheeseen :wink:

tutam - 14:53, 12.4.2020 » Rolleripörssissä aktiivisesti sijoittaneena pörssihaina nähdäkseni 250e on erittäin käypä hinta käytetystä, mutta hyväkuntoisesti rollerista, ja vastaa palstan yleistähintatasoa.
[i]käytetty, mutta hyväkuntoinen[/i] on aika nätisti sanottu kaikista ammattikäytössä huutoraiskatuista rukeista mitä oon nähny ja joskus valitettavasti ostanutkin ennenku lopetin periaatteesta
ununu - 16:38, 12.4.2020 »
tutam - 14:53, 12.4.2020 » Rolleripörssissä aktiivisesti sijoittaneena pörssihaina nähdäkseni 250e on erittäin käypä hinta käytetystä, mutta hyväkuntoisesti rollerista, ja vastaa palstan yleistähintatasoa.
[i]käytetty, mutta hyväkuntoinen[/i] on aika nätisti sanottu kaikista ammattikäytössä huutoraiskatuista rukeista mitä oon nähny ja joskus valitettavasti ostanutkin ennenku lopetin periaatteesta
ok, no onneks nää teräsrungot ei mee mikskää, kovaa ajoa vaa!

Mun rolleri oli vasta vm. 2011 kun möin sen työkäytön jäljiltä, vissiin muuten just tuohon 250 hintaan. Ei ole tullut reklamaatiota. Itse asiassa yritin ostaa takaisin, mutta ei onnistunut, ostaja ei suostunut enää luopumaan.

Tosin: siinä olikin Hikipajan toteuttama levarimannisointi ja pätkä satulatolppaa hakattuna jumiin satulaputken puoleenväliin.

No aikoinaan Rolleria, CrossCheckkiä ja muita sai Larun Foxcompista 250e hintaan uutena messutarjouksena… Tuotteen oikea hinta on se minkä ostaja on valmis maksanaan ja millä myyjä on valmis myymään.

twentyniner - 19:21, 12.4.2020 » Tuotteen oikea hinta on se minkä ostaja on valmis maksanaan ja millä myyjä on valmis myymään.
täähässe