M: Specialized Langster Las Vegas 56 cm

Myynnissä odotettua vähäisemmän käytön takia 56cm Spessun Langsteri.

Originaalista poikkeavat osat:

  • Kiekot Dimensionin navoilla( takana flipflop), Mavic cxp 33 kehillä, pinnojen merkkiä en muista. Schwalbe marathon plus gummeilla.
  • FSA ohjainlaakeri
  • Richey wsc satulatolppa
  • Hope Satulatolpan kiristin
  • Messenger Sugino kampisetti 42T/14 välityksillä
  • SR Sakae häkkipolkimet
  • Keskiö ei ole myöskään orkkis, mutta merkkiä en muista.

Mukaan tulee lokarit, bullhorn tanko ja tangonpääjarrukahvat. Itse olen 177cm ja varsin passelin kokonen runko on. Pyörä asustaa Helsingissä Viikissä ja ihmettelemään saa tulla.

Kuvia :
Imgur
http://www.flickr.com/photos/51818784@N … otostream/
IMG_2046 | Langster Las Vegas | Ville H | Flickr
IMG_2045 | Langster Las Vegas | Ville H | Flickr

Hp 700e. Tarjouksia otetaan kyllä vastaan.

Kiinni saa sähköpostilla ville.heiskanen(ät)ymail.com tai puhelimella nolviisnol- 3847639

Millasen FSA:n laakerin sä oot saanut tuonne kiinni ja miten? Eikös Langsterissa kuitenkin ole täysintegroitu Specializedin oma irtokuulalaakeriratkaisu?

Imgur

?? Tuommonen siinä on. Asennuksesta en voi sanoa mitään, kun en tiedä. Ostin pyörän kaverilta käytettynä, ja ite en oo laittanu mitään uutta pyörään.

Tarkastin asian pyörän kasanneelta, ja ohjainlaakeri on orkkis, viakkakin headcap on FSA. Pahoittelen pikku virhettä.

MODERAATTORIT HOI! Tän ketjun voi poistaa, meni vahingossa osta/vaihda jne osioon, mutta nyt uusi ilmo on myyntipuolella.

siirsin tämän oikeaan paikkaan ja poistin sen, missä ei ollut kommentteja.

Kannattaakohan tästä 700€ maksaa, kun uuden saa Pyörähuollosta hintaan 719€? Vaikka hieno pyörähän tuo on…

paljos se uusi maksaisi samoilla komponenteilla?

Joo kyllähän sen uuden saa hintaan 719e, eipä tässä orkkis langsteria myydäkään. Kaveri, joka ton rakenteli sano noilla osilla hintaa tulevan tonnin verran.
Ja saa siitä tarjota omasta mielestä järkevän hinnan, katotaan kohtaako mielipide. Ei mulla mikään pakko tätä oo myydä, eli ihan millä tahansa hinnalla ei irtoo.

Uusi hp 600e

Voi poistaa, phillari on myyty.