M: sitä & tätä

ta-taa…
tonttu tai harakka tai joku pääsiäisjänö on taas jemmannut parvekkeelle kaikkea kiiltelevää niin ettei sinne meinaa itse sopia, joten pistän kohtsilleen ylimääräisiä uusjakoon. On vähän kaikennäköista velosipediaiheista juttua, rattaasta kokonaiseen pyörään.

Tämä ihan vain teaseriluontoisena asiana, varsinainen myynti-ilmo kuvien ja hintojen kera tulee perjantaina lounasaikaan kunhan saan raotettua partsin ovea sen verran että mahdun kurkkaamaan mitä kaikkea sieltä löytyy :slight_smile:

…pysykäähän kuulolla.

laita vaikka tuntia ennen sit varoitus ja julkaise viesti vaikka tasan 12:00. Tästä tulee varmaan taas aika tehomyynti…

http://blogit.helsinki.fi/tuylaant/f5.gif

Voikin muuten olla, että perjantaina puoliltapäivin on sivuston “huoltokatkos” ja kaikki viestit menee Adminin hyväksyttäväksi ennen julkaisua :slight_smile:

Harmillisesti mulla on perjantaina vapaapäivä ja ei sitä voi käyttää netissä notkumiseen, toisin kuin töissä ollessa.

Mulle se, se ja sitten vielä toi.

Aika taktisesti just monen palkkapäivänä alkaa tämä kilpajuoksu sun stashille… heheh

Dibsit listan tokaan, neljänteen ja viidenteen artikkeliin. Vähän niinku lottoais.

kaikki osat missä lukee Campugnuulu menee mulle!

Jos listalla on 56-58cm GT Pulse, niin ostan sen pois. :slight_smile:

mitens olisi yksivaihde swap meeting jossain joskus?

mä tiedän missä sun parveke on

marlon - 8:36, 29.7.2009 » mitens olisi yksivaihde swap meeting jossain joskus?
tuosta on puhuttu ja järjestetään se vielä tässä loppukesästä.

miten olis sticky swapthreadi

isoratas - 10:48, 29.7.2009 » miten olis sticky swapthreadi
Tää ei olis huono idea. 'Vaihdan/ostan tms.'
isoratas - 19:55, 29.7.2009 » miten olis sticky swapthreadi
offtopikkina tuli mieleen miten hesarin mielipidesivun lainasanoja vastustavat kielipoliisit repisivät housunsa kun näitä tekstejä lukisivat :)
jussi - 19:55, 29.7.2009 »
isoratas - 10:48, 29.7.2009 » miten olis sticky swapthreadi
Tää ei olis huono idea. 'Vaihdan/ostan tms.'
nuo voi laittaa sinne "Yleisten kysymysten ketjuun". Aloittaa vaan: "Ei keltään löytyis ... ?", niin sehän on yleinen kysymys.

Olen itse siis vahvasti aihekohtaisten ketjujen kannattaja.

NONII

haluisin että tämä eeppinen myynti-ilmoitusketju menis toiselle sivulle ennen kuin itse myyntiartikkeleita on paljastettu, joten jatketaas ennakkomehustelua…

kohta lähtee, sormet valmiiksi… omppu-R omppu-R :slight_smile:

  1. Varaukset/tiedustelut jne YKSITYISVIESTILLÄ niin pystyn paremmin seuraamaan kuka mitä häh. Toki tähän ketjuun voi ja varmaan kannattaakin ilmoittaa jos tosissaan on jotain itselleen lunastamassa niin vältytään turhilta kyselyiltä.
    Privaviestikansio on kuitenkin se paikka josta itse poimin varauksia sitä mukaa kun niitä tulee.

  2. Postitus/matkahuolto vastaanottajan piikkiin onnistuu toki, mutta ihan muutaman euron takia en viitsi haaskata maailman käärepaperivarantoja tai omaa aikaa → isompi satsi tai kimppapostitus.

  3. 90-luvun graffitilehdet sekä Eamesin tuolit käyvät myös maksuvälineinä. Pikkusummista puhuttaessa myös pähkinät sekä mantelit.