M: Shimano

mulle yks paketti

tänne toinen paketti

Ostan!

Hep, jos settejä vielä jäljellä.

tänne yhet jos viel riittää.

Jonossa! Oivoi, jos hitaus koitui haitaksi. Nuohan on just samanikäisetkin kuin mun raksussa nyt on.

Tänne kans yks, jos riittää!

Kuvan malli “ex” on eri kuin otsikon “ax”, mutta se ei varmaan ketään haittaa.

Kauniita ovat kyllä.

Hei – pahoittelen off-topic-jaarittelua – miten tuollaisten vanhempien jarrujen pysäytysvoima rinnastuu uudempiin dual-pivot ja kaikkee muuta -malleihin? Jarrupalat kai ovat seoksiltaan nykyisiä huonompia?

Vanhemmissa pyörissä on myös hitaampi vauhti ja vanhemmat kuskit, joten jarrutustehon tarvekin on pienempi kuin ultranopeissa ja kevyissä nykypyörissä :wink:

Laittaa modernit jarrupalat (punaiset Koolstopit), niin kyllä noilla pysähtyy enemmän kuin hyvin.

Varmasti pysähtyy. Vanhemmilla kaffoilla vaan ei oikein pysty tehokkaasti jarruttamaan hupuilta, se on ainoa isompi miinus…

Ja jos jarrui on vielä jaossa, haluaisin ostaa yhden parin.

[EDIT] Oli näköjään tullut vastauksia jo muutama tyhmään kysymykseeni. Niistä kiitos. Ja tosiaan: käsittääkseni joskus 1970-luvullakin ajettiin maantiepyörillä kilpaa! Ja kai ne jotenkin pysähtyi. Tätä kun olisi muutaman hetken pohtinut, olisi jäänyt off-topicit näpyttelemättä.

Lentojtk - 6:43, 7.10.2009 » Kuvan malli "ex" on eri kuin otsikon "ax", mutta se ei varmaan ketään haittaa.
[D-A EX](http://www.velobase.com/ViewSingleComponent.aspx?ID=5CC383AF-CBFD-4CA0-BAE8-EF46327503A3&Enum=117&AbsPos=60)

D-A AX

Eipä nuo tosiaan kovin paljoa paina! Juuri hommatut Mavicin SSC:t ovat ainoastaan 4 grammaa kevyemmät. (TRP:n 920-jarrut sentään jo sitten enemmän…)

jos joku feidaa, niin mulle kanssa yhdet :slight_smile:

Muista tsekata myös pm osasto