M:sälää (Turku)

Sori että ei oo kuvia, esittää, mutku tää nykytekniikka ei oikein oo mun juttu…

Kampisetti (170) (Oikea: Shimano 600, vasen: tuntematon, keskiö: RPM 118. Eturatas Shimano 39 (3/32) jolla ajettu n. 1000 km. Ketjulinja asettuu n.43:een ts. ei oo kertaakaan pompannut pois. H:25?

SR 25.4 stemmi, tuuman kierteellinen, 80 mm, max korkeus myös 80 mm. Patinoitunut. H:kahvin ja kaljan välillä.

Ideale “39” nahkasatula vanhanaikaisella kiinnityksellä. Varoitus: ihan mukava istua, mutta ei kestä YHTÄÄN sadetta. Kastuessaan pehmenee oitis, jonka jälkeen ei auta muu kuin antaa kuivua. Retroiluun tai taideteoksen elementiksi. H: tarjoa (orkkis hinta 35 E mutta ks. varoitukset yllä)

Truvativ OS XC-Race flatbar, musta, pätkitty 510 mm pitkäks, muutama naarmu. H: kymppi?

Dicta vapaaratas, 16t (3/32) Paddy Wagonista, ajettu 5 km. Hinta: 10?

Säädettävä stemmi tuumainen kierteetön, 120 mm, 26.0. Oli joskus 90-luvulla mun Tunturi hypridissä. H: jos nyt jotain…

Weinmann Vainqueur 750 keskivetojarru, ulottuvuus n. 60-80 mm. Vanha mutta toimiva. H: ei pysty yhtään sanomaan, jätelavakamaa nimittäin. Sama juttu Weinmann “Symetric” etujarrun kanssa. Sekin ulottuu saman verran kuin edellinen ja toimii kunhan vain jarrupalat löytää jostain.

Heittotähdiks käytettyjä takarattaita, Surly 14t (3/32) ja nimetön 16t (3/32). Tai jos omistat sekä kuluneen eturattaan että ketjun, näistä saattaa olla iloa hetkeksi. Kulumat on selkeästi nähtävissä kummassakin, nääs. H: annetaan pois tai nimellinen korvaus

Specialized Tricross Singlen osia:
OS Ohjaustanko 440 leveä, drop 132, reach 70, “ergo”* Ajettu pari viikkoa. H: 20?
OS stemmi: pituus 110, nousu 6 astetta ajettu myös pari viikkoa. H:15?
Satulatolppa 27.2, kehno mutta käyttämätön. H:5
Muovi/metallipolkimet häkeillä käyttämättömät. H:15?
31.8 apujarrukahva, oikea puoli ei ajettu. H: max 10
Vapaaratas Shimano 18t (1/8) neitseellinen. H:15

*se on mulle kirosana, ergo!

Joo. Hinnat on viitteellisiä. En jaksa lähettää niitä postissa, mutta Turussa kun olen niin voin tuoda niitä näytille. Esim. menen tänään kortteliravintola Kerttuun taasen, ja olen siellä jotain, viidestä kahdeksaan.

Shimanon vapaarattaasta laitoin yv:tä, jopa kahtesti.

EDIT. Shimpan vapaaratas meni. Miksköhän tuota alkuperäistä postia ei voinut enää editoida? Meneeks se(posti) lukkoon tietyn ajan kuluttua.

kyttyra - 11:55, 5.2.2009 » Kampisetti (170) (Oikea: Shimano 600, vasen: tuntematon, keskiö: RPM 118. Eturatas Shimano 39 (3/32) jolla ajettu n. 1000 km. Ketjulinja asettuu n.43:een ts. ei oo kertaakaan pompannut pois. H:25?

SR 25.4 stemmi, tuuman kierteellinen, 80 mm, max korkeus myös 80 mm. Patinoitunut. H:kahvin ja kaljan välillä.

Ideale “39” nahkasatula vanhanaikaisella kiinnityksellä. Varoitus: ihan mukava istua, mutta ei kestä YHTÄÄN sadetta. Kastuessaan pehmenee oitis, jonka jälkeen ei auta muu kuin antaa kuivua. Retroiluun tai taideteoksen elementiksi. H: tarjoa (orkkis hinta 35 E mutta ks. varoitukset yllä)

Truvativ OS XC-Race flatbar, musta, pätkitty 510 mm pitkäks, muutama naarmu. H: kymppi?
Dicta vapaaratas, 16t (3/32) Paddy Wagonista, ajettu 5 km. Hinta: 10?
Säädettävä stemmi tuumainen kierteetön, 120 mm, 26.0. Oli joskus 90-luvulla mun Tunturi hypridissä. H: jos nyt jotain…
Weinmann Vainqueur 750 keskivetojarru, ulottuvuus n. 60-80 mm. Vanha mutta toimiva. H: ei pysty yhtään sanomaan, jätelavakamaa nimittäin. Sama juttu Weinmann “Symetric” etujarrun kanssa. Sekin ulottuu saman verran kuin edellinen ja toimii kunhan vain jarrupalat löytää jostain.

Heittotähdiks käytettyjä takarattaita, Surly 14t (3/32) ja nimetön 16t (3/32). Tai jos omistat sekä kuluneen eturattaan että ketjun, näistä saattaa olla iloa hetkeksi. Kulumat on selkeästi nähtävissä kummassakin, nääs. H: annetaan pois tai nimellinen korvaus

Specialized Tricross Singlen osia:
OS Ohjaustanko 440 leveä, drop 132, reach 70, “ergo” Ajettu pari viikkoa. H: 20?
OS stemmi: pituus 110, nousu 6 astetta ajettu myös pari viikkoa. H:15?
Satulatolppa 27.2, kehno mutta käyttämätön. H:5
Muovi/metallipolkimet häkeillä käyttämättömät. H:15?
31.8 apujarrukahva, oikea puoli ei ajettu. H: max 10

Joo. Hinnat on viitteellisiä. En jaksa lähettää niitä postissa, mutta Turussa kun olen niin voin tuoda niitä näytille.

Nää on vielä jäljellä:

Ideale “39” nahkasatula vanhanaikaisella kiinnityksellä. Varoitus: ihan mukava istua, mutta ei kestä YHTÄÄN sadetta. Kastuessaan pehmenee oitis, jonka jälkeen ei auta muu kuin antaa kuivua. Retroiluun tai taideteoksen elementiksi. H: tarjoa (orkkis hinta 35 E mutta ks. varoitukset yllä)

Truvativ OS XC-Race flatbar, musta, pätkitty 510 mm pitkäks, muutama naarmu. H: kymppi?

Säädettävä stemmi tuumainen kierteetön, 120 mm, 26.0. Oli joskus 90-luvulla mun Tunturi hypridissä. H: jos nyt jotain…

Weinmann Vainqueur 750 keskivetojarru, ulottuvuus n. 60-80 mm. Vanha mutta toimiva. H: ei pysty yhtään sanomaan, jätelavakamaa nimittäin. Sama juttu Weinmann “Symetric” etujarrun kanssa. Sekin ulottuu saman verran kuin edellinen ja toimii kunhan vain jarrupalat löytää jostain.

Specialized Tricross Singlen osia:
OS ohjaustanko 440 leveä, drop 132, reach 70, “ergo” Ajettu pari viikkoa. H: 20?
OS stemmi: pituus 110, nousu 6 astetta ajettu myös pari viikkoa. H:15?
Satulatolppa 27.2, kehno mutta käyttämätön. H:5
Muovi/metallipolkimet häkeillä (ajettu 1,5 kilometriä). H:15?
31.8 apujarrukahva, oikea puoli ei ajettu. H: max 10

Plus:
Satula, myöskin Spessusta. 130 mm leveä. Kärsitty pari viikkoa. H: 15.
50 mm stemmi, max korkeus 70, tuumainen, kierteellä. Kiristysruuvi puuttuu. Hinta pari rahaa tai annetaan pois. Tuskin noin lyhyelle on käyttöä.

Hinnat viitteellisiä. En jaksa lähettää niitä postissa, mutta Turussa kun olen niin voin tuoda niitä näytille.

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Antero/Desktop/ideale1.JPG

v**** s******

Et pysty linkittämään suoraan kovalevyllä oleviin tiedostoihin. Uploadaa ne eka vaikka Picamaticiin.

Miten…sä saatoit aavistaa että mä yritän pistää kuvaa…

Peeämmän perusteella tossa sen stoolin kuva. Ompas pieni…parhaalla resoluutiolla yritin (3,2 vaivaista megapikseliä)

http://www.picamatic.com/show/2009/03/24/03/50/2997801_bigthumb.JPG

http://www.picamatic.com/show/2009/03/24/03/50/2997810_bigthumb.JPG

EDIT Kappas, kuvaa klikkaamalla se muuttuu isommaks. Kaikkee sitä näkee.