M:Ranchin Pikkujouluarpoja - rakentelu 2.12.2023

Laitatetaan legendary kasa vol viiskuutoseen

Noniin, arvan osto-ohjeet päivitetty ensimmäiseen viestiin!

4 Likes

Nyt on paperit vetämässä :drooling_face:

Onko arpa mahdollista ostaa muuten kuin mobiilipaylla koska jos on ns mamu niin ei saa mobilepayta :innocent: tarjoan vaihtoehtona tilisiirtoa (nordeasta) ja käteistä

Oon päättäny voittaa tän ja lopettaa kampien kolistelun maahan.

1 Like

Ehkä löytyy joku frendi kenellä on Mobilepay ja voi maksaa sun puolesta? Siinä riittää, että viestissä lukee sinun nicci.

Mä voin vaiks jeesaa! Laita viestiä :blush:

2 Likes

Imgur

Viime vuoden runko, joka meni Töölöön

Imgur

Toissavuoden runko maalattuna ja kasattuna. Ai hitto on siisti maaliduuni.

15 Likes

Arpa ostettu. Pukilta toivon ensi talveksi 26 tuumaista fixed gear pyörää. :rainbow:

Mie voin ottaa vastaan erikoissuorituksia jos ei vielä hoitunut

yst terv nimim. “tonttuillaan4130”

Kiitos mutta asia kunnossa.

2 Likes

Noniin, sain juuri tiedon korvanappiini että varsinaisen voittajan jälkeen arvottavien lohdutuspalkintojen listalle ovat päätyneet kaksi pienemmän mittakaavan rungonmuokkausaaktiviteettiä, eli yksi kappale mannisointeja, sekä yksi kappale juomapullo- tai kaikkihäkki inserttien asennusta, joten onnellisia voittajia on tälle vuodelle luvassa 3 henkilöä (useamman arvan ostaneet voivat voittaa vain kerran).

Osallistumisaikaa arvontaan on vielä torstaihin puolilleöin asti, ja varsinainen arvonta suoritetaan perjantaina 19:00!

11 Likes

Tässähän on vielä hyvin aikaa osallistua arpajaisiin ja tukea Ranchin tonttuja! Huhupuheiden mukaan Tunturin drop outeista on ollut näköhavainto kuluneen vuoden aikana, mutta kuten hyvin tiedetään, tonttujen tekemisistä ei voi koskaan olla täysin varma.

Millä nimellä Ranchi löytyy instasta?

se ois varmaan niinkö tää

Kiitän, laitetaan seurantaan.

Koska oon niin varma päävoitostani, ilmoitan että sen sattuessa vaihdan sitte palkinnon tommosen lohdutusmannisointiin.

Mukana tottakai!
Pystyykö jotenkin someton myös seuraamaan insta rams liveä? Ois jepa seurata puuhastelua lauantaina. Joku portti youtubeen tai muuta?

Joo, tiedän että ongelma on itseaiheutettu. Periaatejuttuja nää.

1 Like

Tää kiinnostaa.

Samaa pohdin. Nopeel googlailulla livet ehk pitäs näkyy jos joku livauttaa suoran linkin tänne? En oo kyl kokeillu koskaan

1 Like