M: Pösö fiksi Oulussa

Kaverilla on kuulemma myynnissä musta basic fiksi. Rakennettu Pösön rungolle asiallisin kiekoin ja peruspalikoin. Omistaja noin 183~185cm pitkä eli olisko rungon koko 56cm tai 58cm? En tiedä.

Fillarin kuva löytyy naamakirjasta Redirecting...

Kiinnostuneet ottakaas yhteyttä suoraan Pekkaan 044-2049273

Hmm, kuva ei näy ilman naamakirjan tunnusta…

http://www.fillari-lehti.fi/perus/torikuvat/m2009512811045_m.jpg

Hintatoive olisi kohteliasta laittaa, kun kyseessä ei ole mikään huutokauppakohteeksi kelpaava ultraharvinaisuus. Ja toivottavasti tätä ei lueta ilkeilyksi, mutta tuolla naamakirjan linkin takana kauppias itse sanoo esim etukiekosta
"Ei voi olla treni [=trendi-etukiekko] ku ostin Timpan kaupasta joskus 2005 parilla kympillä, ku oli joku eripariylijäämähalpiskiekko.:smiley: Ihan hyvin se pelaa silti. "

Niin rehellisyys maan perii, hienoahan se vain on kun jotain asiallista on löytynyt kaupan perältä hyvään hintaan eikös juu.

Muistaakseni Pekka puheli 300e hinnasta koko paketille, mutta tästä en laita päätäni pantiksi. Kannattaa ottaa yhteyttä myyjään tämän asian tiimoilta samalla kun varmistaa esim. sen rungon koon, josta minulla myöskään ei ole mitään varmaan tietoa…

^^ Ei ollut ilkeilyksi tarkoitettu, mutta hätäpäissään tehdyt kirjoitusvirheetkin piti oikein kopioida kavereiden kanssa käydystä keskustelusta? =D

Anteeksi Herra Hattu: Hintaa on 300 euroa ja mukaan saa kaksi ajamatonta 14 piikkistä ratasta ja yhden ajamattoman 21 piikkisen rattaan. Tuossa on Gipiemmen kammet ja niissä on vähän erikoinen pulttijako joten mukaan saa paikallaan olevan rattaan lisäksi kaksi vähän ajettua eturatasta. Toinen on 45 piikkinen ja toinen 54 piikkinen. Tämän hetkinen välitys on 51/20. Mukaan lisäksi hyvässä ajokunnossa olevat Nokian 240 ja 106 nastagummit. Gipiemmen 10 senttisen stemmin lisäksi voin laittaa mukaan 9 senttisen Pösön oman stemmin.

Tuosta kuvasta poiketen tankona on melko uusi ergo -tanko ja Shimanon jarrukahvat ja edessä on Tunturin jarru. Voin antaa mukaan myös teräksisen kippuran. Rungon koko on 56 senttiä ja kuten näkyy, niin vaakaputki on hieman laskeva. Itselläni on mittaa 185 senttiä ja olen kokenut hyvän kokoiseksi.

Ei ole siis ultraharvinaisuus eikä huutokauppatavaraa, mutta kelvollisesti on kulkenut.

Olkoon nyt vielä hetken myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa. Jätän sitten itselle talvikulkineeksi, jos ei ostajaa löydy. Ei ole mikään hätä myydä hyvää pyörää.

hei jos se pulttijako on BCD 116, niin mulle vois kelvata 45-piikkinen ratas kans mun micheihin…