M: polkimet, navat, kammet etc.

Heitetään tää nyt jo tänne, vaikka kuvia vanhoista kamoista tulee aikaisintaan huomenna.


Kuvan kombo, eli kirkkaat MKS Sylvan Trackit, L-kokoiset MKS:n njs-häkit ja ruskeat Zenithin remmit, kaikki uusia, yht. 60€


Zenithin 36h napapari, konelaakerit, takana fix-fix, lukkorengas mukaan. 75€ NIB


Tangollinen, eli kaks rullaa valkoista Tressostarin kangasteippiä, 10€

Yhdet uudet ruskeat Zenithin remmit yksinään 15€

Cinellin quill-stemmi 125 milliä pitkä, max. 80 milliä minimiupotuksesta, 25€

Gipiemmen maantiekammet, 175 milliä pitkät, nelikantille, rattaanpultit kahdelle rattaalle mukaan, BCD 144, ei rattaita, 5€

Michen 43z eturatas 3/32", bcd 144, hamput kohtuulliset 5€

52z no-name eturatas 144 bcd, 3/32", 5€

Shimanon harmaat muovikammet 170mm 110bcd + 38z biopace-ratas prikotettuna sisäpaikalle + 112 millinen Shimanon keskiö, jolla 42 millin ketjulinja, 25€

Kirkas Dirt Harry kahva vasemmalle, kiinnitys 25,4 tai mukaan tulevilla shimmeillä 22,2, asennettu ja jonkun verran käytetty, 15€

Teräksinen ratadroppi, leveä, kiinnitys 22,2, mukaan uudet Zenithin shimmit 25,4-kiinnitykselle, 15€

Käytetty Castellin pitkähihainen paita, koko 7 (mitat hartioista 55cm, kainaloista 58cm, niskasta helmaan 78cm), vaaleansininen valkoisilla raidoilla, ei taskuja, 80%wool, 20% acrylic, kunto OK, 10€

Voin roudata kamoja Helsinkiin ens viikonlopuksi. Mielellään nouto Pajamäestä. Myös toimitus Turkuun 22.-23.10. onnistuu.

Gipiemmen kammet hep! Laitan PM
Edit: voisin ottaa ton sopivan 43-rattaankin

Zenithin navat ja Michen ratas varattu brontolle

Gipiemmen kammet ja 52z ratas (???) Sepelle

hitto kun lukee liian nopeasti ettei huomannut että useampiakin 144 rattaita oli listalla… no otan sen mikä jäljelle jää!

Jos jostain syystä jäi joku 144bcd ratas ni mulle.

Navat heti uudestaan tarjolle, kun reiät eivät natsanneet.

Tällä hetkellä varattuna kummatkin 144-rattaat, Gipiemmen kammet ja dirt harry.

löytyykö noi pedaalit remmeineen päivineen vielä ? voisin ostaa pois kuleksimasta.

Jep. MKS:t siis varattu Gleasylle, yhteystietoja sit privalla

Paskat kuvat Castellin paidasta ynnä Cinellin stemmistä Picasassa

privaa pistetty

Sit löytyis vielä käyttämätön Shimanon 105 etunapa 36h ja pikalinkku, 15€.

Kasataas väliin hiukan varauslistaa

Michen ratas → bronto (tya ja sepe jonossa)
Gipiemmen kammet ja toinen 144-ratas → sepe
Polkimet häkkeineen ja remmeineen → John Gleasy
Ratadroppi ja Tressostarit → Tukkis
Dirt Harry → aMo
Zenithin remmit → dpstyles


Vapaana edelleen

Cinellin 125mm quill-stemmi
Castellin paita
Zenithin navat 36h
Shimano 105 etunapa 36h
Shimanon kammet, ratas ja keskiö, näkyvät kuvassa:
http://velospace.org/files/kilsivu.jpg

Tarkastetaan Zenithien hinta 70€oohn, ettei kukaan kuvittele mun hakevan myyntivoittoa. Tulivat siis VeloSolosta muun tilauksen yhteydessä. Nykykurssilla yksinään tilattuna hinta on 72 € posteineen

Shimanon etunapa varattu, samoin stemmi.

Jäljellä siis muovikammet ja Castellin iso röijy.

NKOTB - 7:45, 7.10.2009 » Tarkastetaan Zenithien hinta 70€oohn, ettei kukaan kuvittele mun hakevan myyntivoittoa. Tulivat siis [VeloSolosta](http://www.velosolo.co.uk/shoptrack.html) muun tilauksen yhteydessä.
Miten kummassa sulle tulikin yhtäkkiä noin kiire täsmentää ilmoitustasi?
NKOTB - 7:40, 7.10.2009 » Ajattelitko päästä ihan tuntiliksoille?

Just sen takia, että pääsisin vääriin threadeihin eksyneestä rääpimisestä:

jussi - 7:40, 7.10.2009 » ^ toi pösö on jonkinasteinen löytö. pitääkö mun nyt ostaa se ja myydä se täällä teille sopivalla tuottomarginaalilla?

Mun mielestä omistaan saa pyytää just niin paljon kuin huvittaa. Caveat emptor ja sillee.

No mun ideana ei missään vaiheessa ollut hakea mitään “sopivaa voittomarginaalia”, vaan tilata vähän ylimääräistä kamaa postikulujen peittämiseksi.

No mäpä mainitsin sen pöson ostamisen huumorilla ja ikäänkuin kehottaakseni jonkun ostamaan sen koska osta-nyt-hinta on erittäin kohtuullinen ja jengi tuntuu kovasti etsivän täällä vastaavia. tosikot ei sitten ymmärtäneet sanomaa ja ottivat saman tien palkokasvia syvälle nenään.

Mutta sitten:
minkä takia jonkun pitäis ostaa sun Velosolosta tilaamia kamoja sulta kun ne voi yhtä hyvin ostaa suoraan Velosolosta? Tulevat vielä avaamattomissa paketeissa ja voi olla varma ettei joku tahmatassu ole niitä käpälöinyt siinä välissä.

Senkö takia siis että jengi sponssais sun oman tilauksen postikuluja?

Outspokenista 21 ja 26 puntaa kappale (etu- ja takanavat). Posteineen 53,50 puntaa = n. 58 euroa.

32- ja 36-reikäiset olen ko. kaupasta aikaisemmin hommannut. Supernopea toimitus ja kerran tuli ylimääräiset kammetkin Stronglightien mukana! Palautin. Korvasivat kaikki kulut. Suosittelen. Hyvä kauppa.

jussi - 8:44, 7.10.2009 » Mutta sitten: minkä takia jonkun pitäis ostaa sun [Velosolosta](http://www.velosolo.co.uk/shop.html) tilaamia kamoja sulta kun ne voi yhtä hyvin ostaa suoraan [Velosolosta](http://www.velosolo.co.uk/shop.html)? Tulevat vielä avaamattomissa paketeissa ja voi olla varma ettei joku tahmatassu ole niitä käpälöinyt siinä välissä. Senkö takia siis että jengi sponssais sun oman tilauksen postikuluja?
Kenties joku saattaa arvostaa sitä, ettei tarvitse nähdä ulkomailta tilaamisen vaivaa.