M: Peugeot PX8 60cm runko

Pösö PX8 60cm-runko kaupan. Rungon mukana seuraa kuvassa näkyvät osat+paketissa olevat Biltsikan ketjut+alkuperäinen stonga ja Weinnmanin jarrukahvat sekä alkuperäinen etu- ja takatuikku. Surullista kyllä dynamoa en löytänyt. Saa noutaa Espoon keskuksesta tai voin tarvittaessa raahata Kamppiin. 110€?
http://www.matasaho.net/~miio/Kuvat/PX8.JPG

Varsin hulppeat rynkografiikat.

Tarjouksia saa esittää.

Valitettavasti on vähän turhan isokokoinen. Aika hauskannäköinen.

70€?

Koska mulla on tommonen pienempi “työn alla” kotona ja siitä puuttuu jotain, voin tarjoutua ostamaan nämä: alkuperäinen stonga ja Weinnmanin jarrukahvat. Ainakin jos ne kahvat ovat sellaiset “reiälliset”. Pelkät kahvatkin kelpaa. Tämä joko myyjälle tai mahdolliselle ostajalle tiedoksi. :slight_smile:

myöskin myyjälle tai mahdolliselle ostajalle tiedoksi:
kiekot ja kurakaaret saattaisivat sopia mun projektiin jos tarpeettomaksi jäävät.

Mulla olis muuten vastaavat täysin ylimääräiset kiekot Nokian Rollspeed-renkaine kaikkineen, taitaa olla vielä Maillardin navat. Ja joku Shimanon vaihdepakka kiinni tietty.

Kohtahan se kannattaa myydä osina. :slight_smile: Kurakaaret saatavat joutaa multakin, mutta en sano vielä mitään.

periaatteessa sopii mulle jos laitetaan osiin. oisin kiinnostunu rungosta ja kiekoista.

Myyn tuon kokonaisuutena, koska aikani ei tällä hetkellä riitä monimutkaisimpiin suorituksiin. Eli laittakaa privana jotain ehdotusta hinnasta ja sopikaa sitten vaikka keskenänne, kuinka monta senttiä kukin mistäkin osasta haluaa. Otsikossa maininta vain rungosta, koska itse en pidä noita muita osia (etenkin kiekot) juurikaan arvossa. Jos mahdollinen ostaja ei halua alkuperäistä tankoa ja kahvoja niin toki voin ne luovuttaa erikseen, koska ovat jo nyt irrallaan. Ugh!

Pyörä varattu jhns:lle.

kaivoin samanlaisen tiistainan jätelavalta kampista! ei ihan vastaavassa kunnossa, mut pienellä kiristelyllä tismalleen sama pyörä (miinus: satula+satulatolppa)