M: Peacemaker fiksi/sinkula 53cm

http://laskikymppi.kapsi.fi/kuvat/main.php/d/2928-2/P1000224-a.jpg

Tuollainen olisi myytävänä. Osalistaa:

Runko ja keula: Fixie Inc. Peacemaker 53cm
Kiekot: kehät Mavic MA3, pinnat DT, navat Fixie Alley ja Cat (takanapa fixed/free)
Kumit: edessä Vittoria Randonneur 28mm, takana Kenda Kwest 28mm
Ohjainlaakeri: Cane Creek S2
Kammet ja keskiö: Shimano Alfine
Ketju: Point Racing halflink
Jarrut: Shimano 105
Satula: No Saint
Stemmi: Fixie
Gripit: Oury

Ei polkimia
Välitys 45x18

Pyörä on kasattu toukokuussa 2007 Pyörähuolto.comissa, ja kiekot rakensi siellä Okka. Kunto on kaikin puolin oikein hyvä, tottakai käytön jälkiä on melkein kolmen kesän jälkeen, mutta ei mitään isoa. Vapaaratas vaatii ehkä huoltoa kun on ollut koko ajan käyttämättömänä paikallaan, ja ketju on venynyt niin pitää joko lyhentää tai ehkä vaihtaa. Muuten osat on ok. Maali on ok. Mukaan myös melkein käyttämätön takajarru ja siihen kromatut kaapelinpidikkeet.

Tuolla pari kuvaa lisää:
http://laskikymppi.kapsi.fi/kuvat/main.php/v/yleiset/myytavana/

Tuolla uusi vastaava fillari ja arvostelu rungosta:
http://www.pyorahuolto.com/taulu/show.php?n=13

Pyörä on Seinäjoella. Ensi viikonlooppuna kulkeutuu mahdollisesti Jyväskylään ja/tai Ouluun ja/tai Tampereelle, mut katoaan lähempänä…

Hintapyyntö vaikka 630e. Jos kiinnostaa niin soita 050 353 4345, tai mailaa circus ät mail piste student piste oulu piste fi.

PS: Eka postaus tänne, mutta toivottavasti ei viimeinen. Laitan vaikka juttua ja kuvia uudesta kulkuvälineestä, kun saan otettua niitä fotoja. :slight_smile:

Napatkaa nyt joku tuo! Hieno pyörä kuitenkin!!

Tää tulee aika myöhään, mutta liikun viikonloppuna Jyväskylään ja Ouuun. Jos on kiinnostusta niillä suunnilla, niin voin ottaa mukaan. Lähtö huomenna perjantaina neljän maissa.

Matkahuolto kuljettaa tietenkin minne vaan.

Vähän tyyriiltä vaikuttaa.

vasaraasialainen - 19:56, 17.9.2009 » Vähän tyyriiltä vaikuttaa.
Se on hintapyyntö, oman ehdotuksen voi kyllä tehdä!! Ja uuden vastaavan hintahan on siinä Pyörähuollon linkissä 1290 ekee..

Tuossa on hinta todellakin kohdallaan. Ostaisin heti, jos vain olisi sopivan kokoinen. Kovasti tykkäsin, kun kävin viime vuonna koeajolla Pyörähuollossa.

eipä ny google tuonu voittoa, joten pitää kysyä: paljos tossa on top tube C-C mitta?

never mind, siis 538mm…

vasaraasialainen - 8:56, 18.9.2009 » Vähän tyyriiltä vaikuttaa.
Edit:-----------------------------Ei mitn. Aamuvitutus.
flyfly - 8:58, 18.9.2009 » eipä ny google tuonu voittoa, joten pitää kysyä: paljos tossa on top tube C-C mitta?
538mm lukee Fixien sivuilla, mutta mie oon itte mitannut 530mm. En tiiä mittaasinkohan jotenkin väärin...

Tarjoan 500€ ja maksan kustin polkemiset.

pocky - 12:59, 20.9.2009 » Tarjoan 500€ ja maksan kustin polkemiset.
Vastasin pm:llä!

menikö jo? Voisi kiinnostaa…

Mietteenä vain koko, itse olen 180cm

Alex - 17:59, 20.9.2009 » menikö jo? Voisi kiinnostaa... Mietteenä vain koko, itse olen 180cm
Ei ole mennyt! Mie olen 176cm, pitkä selkä ja lyhyet jalat :-) ja mulle koko on ollu hyvä. Parhaiten selviäisi tietenkin testaamalla...

Virallinen hovihankkija kielsi ostamasta, liian pieni :<

Tää lähtee huomenna uudelle omistajalle, tänään ei töiden takia millään ehtinyt…