M: On-One Il Pompino

Harmittaa luopua tästä fillarista, mutta mulla on liikaa pyöriä ja uusi cyclocrossari on tulossa.

Pompino on monipuolisin fillari jonka olen omistanut. Runko on M-kokoinen (vaakaputki 54,1cm). Olen ajanut pyörällä velodromia ja cyclocrossia ja kaikkea siltä väliltä. Ikää Pompiksella on muistaakseni 3-4 vuotta. Tällä hetkellä pyörä on sinkulana, mutta siitä saa myös fiksin. Geometria on sen verran rento että mun mielestä pyörä on parempi sinkulana. Maalipinnassa on käytön jälkiä (naarmuja ja keskiön seudulla kivenhakkaamia), mutta ei mitään vakavampaa. Pyörä on kasattu peruslaadukkaista palikoista.

http://www.kolumbus.fi/erkko.salonen/onone_ilpompino.jpg

RUNGON MITAT YM.:Road Bikes, Mountain, Track & Triathlon/Time Trial Bikes | Planet X Bikes
(Mä oon 175cm ja runko on just hyvän kokoinen)

OSALISTA:
KIEKOT: On Onen navat ja Mavic Open Sport kehät. Kehät on uusittu viime keväänä. Takana fixed/fixed napa, jossa toisen puolen lukkorenkaan kierteet on huonossa kunnossa, eli käytännössä napa on fixed/free. Navat on urakuulalaakereilla, niihin saa tarvittaessa vaihdettua uudet laakerit. Renkaiksi saa mukaan 28mm pistosuojatut kumit. Muistaakseni toinen on Vittoria Randonneur ja toinen joku vastaava Michelin. Kumeilla pärjää kohtatalisen hyvin tappajasepeliä vastaan.
KAMMET: Truvativ Elita 175mm
TANKO: Easton Monkeybar-riser, pätkitty muistaakseni reiluun 50cm:n mittaan
STEMMI: Joko Planet-X 11cm maantiestemmi tai 9cm Thomson Elite.
JARRUT: Sram V-jarrut
JARRUKAHVAT: Avid
SATULATOLPPA: On-one
VÄLITYKSET: 39/16
Mitähän unohtui?

HUOM! MUKAAN EI TULE KUVAN POLKIMIA, LOKASUOJIA, MITTARIA, HEIJASTINTA EIKÄ SATULAA.

Kaupan päälle tulee tavaraa jolla pyörää voi modata omaan käyttötarkoitukseensa sopivaksi:
*17- ja 18-hampaiset vapaarattaat
*42-hampainen eturatas ja ehkä 44 jos löydän sen jostain
*DiaCompe 287V -jarrukahvat: nämä on tarkoitettu käyrään tankoon V-jarruille, eli saat laitettua pyörään käyrän tangon
*jos vain löydän nämä niin mukaan saa vielä V-jarrukahvat jotka on modattu droppitangon halkaisijalle sopivaksi: näillä voi virittää käyrään tankoon etujarrun jos haluaa ajaa fiksinä. Kahvat kannattaa laittaa pyörään myös siinä tapauksessa että aikoo osallistua VPCX:n Kivikon osakilpailun;-)
*Eikä tässä vielä kaikki: saattaa olla että löydän takanapaan myös lukkorenkaan

Fillari on Hesassa Vallilassa.

Myyn fillarin joko ilman satulaa tai vaihtoehtoisesti Brooksin ruskealla team Pro satulalla
HINTA: ilman Brooksia 340€, Brooksilla 380€.

Yhteystiedot ois varmaan kanssa ihan hyvä olla:

erkko(at)nic(piste)fi

Mitä pyydät pelkästä brooksista? Ja onko vielä iskussa vai ylivenynyt?