M: Olmo Competition kilpapyörä

Mulla olis otsikossa mainittu, n. 1980-luvun vaihteessa ostettu pyörä täydessä kunnossa ja alkuperäisillä osilla. Campagnolo Nuovo record ja Nuovo gran sport osia on kaikki. Alla on Continentalin tuubit.

Pyörä on purettu, putsattu ja koottu äskettäin ja se on ollut käyttämättömänä useita vuosia kunnes sain sen käsiini pari vuotta sitten.

Koko on 53cm joten sopii noin 170-senttiselle pyöräilijälle

Pyydän siitä 600€ ja hinta voipi muuttua kysynnän mukaan suuntaan tai toiseen.

Mä en tähän osannu kuvia laittaa (?) niin kuvat löytyy keltasesta pörssistä muutaman viikon ajan nimellä olmo competition…

http://kuvat.keltainenporssi.fi/thumbnails/alkupkuvat/27598831-6.jpg

Meet sinne keltaiseen ja klikkaat kuvan kohdalla oikeata näppäintä (mighty mousella ctrl pohjaan ja painallus) valitset kopioi kuvan osoite ja sitten pastetat sen img-tägien väliin täällä.

Onpas muuten vekkuli emäputken kulma, oliskohan toe-overlapin välttämiseksi.

Mamma mia!

just mun kokoa, ei saa kiusata tolla lailla :slight_smile:

Kiitti kuvaohjeesta, en nyt kuitenkaan jaksa niitä lisäillä kun näyttää muutenkin löytyvän :slight_smile:

Joo mä en siis niin oo noiden klassikkopyörien perään mutta silti pitäisin ton kaunottaren jos se vaan olis mulle sopiva…

Tarkotus olis varmaan ostaa cc pyörä tuon tilalle mikäli sen joku haluaa hyvään kotiin ottaa… Columbus SL on putki eli parasta laatua ja ostovuosi täsmentyi n. 1985ksi.

Hyvistä tarjouksista johtuen korotetaan hintaa 700:n.