M: myyty

[s]Tavarat Hangossa, eli jos suvullasi ei oo täällä kesähuvilaa niin mä laitan postiin.

Myyn:

Deore XT -kammet ja keskiö. 170mm. Ajettu ~tonni, keskiö avattu tänä aikana pari kertaa ja vielä on elämää jäljellä. Hinta: 65€

RaceFace N/W 32t -ratas. 104BCD. Laitoin tän pesusoikkoon wurthin aineeseen ja unohdin sinne, siksi käppäinen ulkonäkö. Alunperin musta, nyt maailmanlopun harmaa. Hyvä kunto hampaissa. Hinta: 15€

Renthal Fatbar Lite. 20mm nousu. 31.8mm. 690mm leveäksi leikattu. Mätsää haarukan liukuputkien väriin, jos on sellaiset pyörässä. Hinta: 30€

Hopen lukkogripit. 100% Made in UK. Jos tykkää lukkogripeistä niin nää on IMO yks parhaista vaihtoehdoista, ellei paras. Pinta hyvässä kunnossa, ei hikimuhjua. Toimii hyvin hanskalla ja ilman. Hinta: 15€

[s]Vaihdevaroitus viimeiseksi:

Ragley Piglet 2 -runkosetti. Koko 16". 26" kiekolle, mutta mä käytin tätä 650B -kiekkojen kanssa. Takana pyöri naftisti 2.1" Crossmark. Tästä saa kivan keskuspuistopyörän, tai jotain muuta. Haarukkasuositus oli muistaakseni 120-160mm. Mulla oli 120mm ja oli aika hyvä kompromissi XC-tykin ja laiskan enduron väliltä. Mukaan Cane Creek 40 -ohjainlaakeri taper-putkelle. Hinta: 120€[/s]

Kammet 175mm?

170mm. Laitan sen tonne.