M: Miyata Nine Twelve Triathlon

Runko kolmoisohennettua cromoa, korkeus 61cm (c-c) ja pituus 57cm (c-c). Shimano 600 vaihteet ja jarrut, Maillardin navat ja Mavicin avokehät. Herkkubonuksena helmiäisvalkoiseen runkoon sointuvat valkoiset Vittoria Zaffiro Prot.

Myyn koska on minulle liian kevyt, nopea, hieno ja vähän ylimääräinen ja vähälle ajolle jäänyt.

hp. 350€ tai oikein hyvä tarjous.

Joo-o, ostaisin heti jollei pyöriä olis jo valmiiksi liikaa!

Tää on muuten ihan tolkuttoman hieno.

Ei saa kiusata, kun vasta sain yhden filon taas talliin lisää. Pitää vain valehdella ittelleen, notta tuo on mulle hieman turhan lyhkänen…

piti vielä mainita, et nuo vaihtajathan on indeksöidyt ja kuten kuvasta näkyy, niin toinen kahva on vaihdettu 105:een.

ja mika k, stemmejähän saa kaupasta ja tolpassakin on jo setbackia… millon tuut hakemaan?

itse olen 193 ja tuntui kyllä just hyvältä ajaa, vaikkei mulla “oikeasta pyöräilystä” paljoa hajua olekaan.

Mika K - 21:56, 3.11.2009 » Pitää vain valehdella ittelleen, notta tuo on mulle hieman turhan lyhkänen..
Ostat multa 13 senttisen Cinellin, niin riittää pituus.

Kvarkkien ja säikeiden kohinalle kiitos, että tuo tosiaan ON hiukan liian lyhyt minulle. Onpa häkellyttävän kaunis pyörä.

Julkeanko epäillä, että saatat joskus ehkä haikeana katua sitä, jos nyt menet myymään moisen harvinaisuuden ? Tuommoisia ei tosiaankaan tehdä enää… kun se on kerran mennyt, se on sitten iäksi mennyt.

Minä kokisin lähes fyysistä kipua, jos joutuisin luopumaan moisesta. Ei kai vain ole kyseessä jokin ihmeen siivousvimma ? Lyhyesti: Älä.

Pura ennemmin pyörä jotenkin pienempiin osiin, osta biltemasta semmoinen 20 euron laukku ja pakkaa osat siihen ja nosta seinälle koukkuun. Jos menet myymään tuon, ensi viikolla jokin ilkeä peikko varastaa sen käyttöpyöräsi, ja seisot yksin sateessa ja tuulessa ja kävellessäsi kotiin muistelet kaiholla valkoista kaunotartasi. Sitä iäksi menetettyä…

Tuure
-.-

Anteeksi jos lietsoin luopumisen tuskaa lisää, mutta oletko nyt aivan aivan varma, että haluat myydä tuon pois ?

On tätä harkittu jo jonkin aikaa, joten kyllä se on edelleen myynnissä. Päädyin pitämään Colnagoni. Kyllähän jokaisella tulee kuitenkin olla se yksi maasto- ja yksi maantiepyörä, joilla ajetaan kerran pari vuodessa. Mut kaksi tuommoista on jo liikaa.

Mä toivon että tuo on liian lyhyt mulle. Oikeasti ei edes ole. Mutta ei nyt pysty, jotai rajaa, vaikka oonkin just tuommosta vähäniinku miettiny :confused:

Aika vaan on väärä (ja raha :D)

No ei ole edes hinnalla pilattu! Mutta olen liian lyhyt. Vitun vittu.

MYYTY.

tnts - 17:04, 4.11.2009 » MYYTY.
En ihmettele.

Huh, kukkaro kiittää täpärästä kakkostilasta.